• Zack

Helkroppstråden

Fröken35 skrev 2014-11-05 21:22:19 följande:

Jag kör en påklädd repris och hoppas på att fler hakar på mitt udda (?) tema som åtminstone jag tycker om.  *känner mig lite ego ikväll*
    ...

Riktigt jäkla grant. Hade varit svårt att slita blickarna från på jobbet kan jag lugnt säga ;)
  • Zack
    Linda2 skrev 2014-11-05 22:02:36 följande:

Trevligt med en ny(?) vacker kvinna i tråden. Ser snyggt, sexigt och avkopplande ut :)
  • läppar
    Anonym (Feministisk Front) skrev 2014-11-05 21:06:15 följande:
    Uppför dig som en riktig man nu och inte som en liten barnrumpa, gullefjun.

Ingen anledning att du gör det här mer pinsamt för dig än det redan är.
    Det där inlägget, får du faktiskt erkänna, var sämre än vanligt.
    (eller ok - mindre bra - jag är snäll ikväll)

Det andas desperation, rent av. Sitter fronten krigsmålad i ansiktet nu och riktigt skakar av ilska över att någon försöker ta sig ton mot henne på "hennes" fem-sajt-FL?  Tungan ute

Du VET ! mkt väl varför detta fortgår:

Jag brydde mig inte om att besvara ditt inlägg om hur "det jag skrev värmde ditt feministiska hjärta" - och det störde dig något enormt att känna dig ignorerad.
    Du kände dig tydligen bortglömd och rent av betydelselös, men se det är du icke!

Du betyder massor för unga vilsna tjejer som ännu inte har valt parti.
    Och din förhoppning är att de ser hur jag tar mog ton mot dig, och så får Fi deras röst när det är dags. Så jag vet nog Flört att du sitter nöjd nu Flört erkänn,
    gullet gullehöna {#emotions_dlg.flower}

Så provocerad blev du när jag inte brydde mig om att svara dig, och då kom din provokation som du skrev ut i tråden, and here we go - så glöm att detta inte är precis vad du är ute efter, gullet gullehöna  {#emotions_dlg.flower}

• Zack
    Anonym (Allie) skrev 2014-11-05 22:03:47 följande:

phpMWWA9m77479.jpg

Får se om denna också blir felvänd. Skulle inte förvåna mig ;)

Hur jag än vänder och vrider på den här bilden, så blir den totalt jäkla rätt. Fasiken vad snygg du är Allie :)
  • Exciter
    Anonym (Allie) skrev 2014-11-05 22:03:47 följande:

Får se om denna också blir felvänd. Skulle inte förvåna mig ;)

Inget fel alls med den bilden.

Helt underbar ????
  • läppar
    läppar skrev 2014-11-05 22:10:24 följande:
    Det där inlägget, får du faktiskt erkänna, var sämre än vanligt.
    (eller ok - mindre bra - jag är snäll ikväll)

Det andas desperation, rent av. Sitter fronten krigsmålad i ansiktet nu och riktigt skakar av ilska över att någon försöker ta sig ton mot henne på "hennes" fem-sajt-FL?  Tungan ute

Du VET ! mkt väl varför detta fortgår:

Jag brydde mig inte om att besvara ditt inlägg om hur "det jag skrev värmde ditt feministiska hjärta" - och det störde dig något enormt att känna dig ignorerad.
    Du kände dig tydligen bortglömd och rent av betydelselös, men se det är du icke!

Du betyder massor för unga vilsna tjejer som ännu inte har valt parti.
    Och din förhoppning är att de ser hur jag tar mog ton mot dig, och så får Fi deras röst när det är dags. Så jag vet nog Flört att du sitter nöjd nu Flört erkänn,
    gullet gullehöna {#emotions_dlg.flower}

Så provocerad blev du när jag inte brydde mig om att svara dig, och då kom din provokation som du skrev ut i tråden, and here we go - så glöm att detta inte är precis vad du är ute efter, gullet gullehöna  {#emotions_dlg.flower}
    *Tar MIG ton, skulle det stå.

• Exciter
    Exciter skrev 2014-11-05 22:11:42 följande:

Inget fel alls med den bilden.

Helt underbar ;)

• Fröken35
    Zack skrev 2014-11-05 22:07:52 följande:
    Riktigt jäkla grant. Hade varit svårt att slita blickarna från på jobbet kan jag lugnt säga ;)
    Tack Zacken! :)  Saknar dina bilder. Hoppas du lägger upp en riktigt jävla grann bild som jag kan somna till...  Drömmer