• Anonym (Allie)

Helkroppstråden

Ni får en lördagsrumpa med innan jag kilar vidare :)

• Bobby Clarke

Jadu fröken, ha inte allt för mycket hopp att få se mig i den utstyrseln ????

Fröken35 skrev 2014-11-08 12:19:48 följande:

Jag skymtar ett par vältränade ben där under. Och du hade rätt BC, det var ljusbeiga byxor. Haha.

Men vill ändå se dig i mina snygga Uggs. ;)  Bara Uggsen. 

• Thespywholovedme
    Anonym (Allie) skrev 2014-11-08 14:32:35 följande:
    Det är helt ok snygging <3
    Så bra. Fortsätter att stöna ditt namn då!
  • Fröken35
    Bobby Clarke skrev 2014-11-08 14:44:18 följande:

Jadu fröken, ha inte allt för mycket hopp att få se mig i den utstyrseln ????

Hahaha. Solig
  • Newbe sept
    Amys skrev 2014-11-08 09:29:02 följande:

Åh se där, det blev en bild! Tack för den snyggingTack så otroligt mycket för era fina ord  De värmer så mycket att jag inte vet vad jag ska svara mer än tack! Hoppas ni alla får en underbar lördag!

Kramar till er!

Det är i ärlighetens namn vi som ska tacka!

För att du är du, tar dig tid att bjuda på kanondagar.. ;) Sen ska vi nog tacka vår herre lite oxå för att han valde att sätta samman dig så där.. Eller dina föräldrar för att detas DNA var en sån klockren mix...
  • Zack
    Anonym (Allie) skrev 2014-11-08 14:02:05 följande:

Lunch dopp.

phpdGLqKF87009.jpg

Underbar bild. Skulle gärna ha glidit ner i badkaret och gjort dig sällskap ;)
  • Borkason

Någon kvinna som vill göra mig sällskap i matlagningen kanske?
  • Linda2
    hotshotds skrev 2014-11-08 01:31:08 följande:
    Gud så fin!!
    Tack
    ÄngDal skrev 2014-11-08 02:48:12 följande:
    Mmm och wow! Du har en väldigt läcker kropp med riktigt fina bröst och en läcker rumpa. DIn kille är lycklig som har en så sexig flickvän.
    Han brukar att säga att jag har en fin kropp
    Thespywholovedme skrev 2014-11-08 07:42:27 följande:
    Enormt fin! Gillar vardagligheten i bilden och givetvis ett underbart motiv!
    Tack alla för era värmande kommenterer om min kroppGlad

• Linda2
    Jonte71 skrev 2014-11-08 09:58:44 följande:
    Klart du får fråga det, ska berätta lite här vad jag tänkte även om det hade varit trevligare att krypa upp i soffan tillsammans med dig och viskat i örat vad jag ville göra. Solig

Det jag började fantisera var att jag ville komma fram till dig där du låg i soffan, dra bort byxorna från fötterna, spana in hur sexig du var där du låg och sedan se dig i ögonenen och le! Sen skulle jag vilja böja mig fram och pussa dig på knäna, upp över låren och magen för att sedan ge dig en intensiv kyss när jag lagt mig ner hos dig. ...
    Oj då du vill verkligen mysa med mig ser jag på din text  
    Jonte71 skrev 2014-11-08 10:00:52 följande:
    Är du en gudinna? Du har en kropp som en i alla fall!
    Det är jag inte för jag är en helt vanlig tjej som är 27 år