• Amys

Helkroppstråden

Vill i tusenfalt tacka för alla otroligt fina ord ni tar er tid att ge mig varenda gång jag bjuder på en bild. Eftersom ni fått skåda mig på alla möjliga vis har jag inte så mycket mer att erbjuda. Och tänkte därför lämna över mitt utrymme till nya vackra kroppar att skåda. Tack än en gång för glädjen ni gett mig! Kärlek till er alla. På återseende kära ni. Och trevlig helg!HjärtaKyssSolig

• LostInTranslation
    Amys skrev 2014-11-14 15:31:28 följande:

Vill i tusenfalt tacka för alla otroligt fina ord ni tar er tid att ge mig varenda gång jag bjuder på en bild. Eftersom ni fått skåda mig på alla möjliga vis har jag inte så mycket mer att erbjuda. Och tänkte därför lämna över mitt utrymme till nya vackra kroppar att skåda. Tack än en gång för glädjen ni gett mig! Kärlek till er alla. På återseende kära ni. Och trevlig helg!HjärtaKyssSolig

What!! Blev det Black Friday helt plötsligt... Hur skall vi kunna klara oss utan dig? Nåväl du avslutar utan tvekan med flaggan i topp och har nog fått många flaggstänger att resa sig. Den ena högre än den andra!!

TGIF säger jag ändå.... Speciellt till dig Amys!!

• Borkason
    Fröken35 skrev 2014-11-13 22:18:35 följande:

Haha, hoppas du tog hand om dig själv ordentligt när du kom hem så snygging. :) 

Ps. Tack för bilden igår. ;)  Byteshandel gillar jag. Puss

Vill du komma förbi på en drink? Kanske slå följe med fler av damerna från tråden? ;)
  • Zack
    Amys skrev 2014-11-14 13:55:47 följande:

TGIF!

Så himla underbart sexig! Tack för alla dina bilder Amys. Jag kommer att sakna dem och dig.....men jag är å andra sidan också rätt säker på att vi kommer att få se dig här i tråden igen en dag. De flesta brukar ta sitt förnuft till fånga och återvända efter en tids frånvaro ;).

Ha en fantastisk helg.
  • Zack
    Anonym (Frugan) skrev 2014-11-14 13:26:31 följande:

Trevlig Helg :) phpEsedkn97452.jpg

Detsamma till dig. Snygg rumpa ;)
  • Fröken35
    Borkason skrev 2014-11-14 16:54:04 följande:

Vill du komma förbi på en drink? Kanske slå följe med fler av damerna från tråden? ;)

en drink låter utsökt kära Borka. :)
  • Newbe sept
    Anonym (Frugan) skrev 2014-11-14 13:26:31 följande:

Trevlig Helg :)

Well, thank god it's frugan....;)
  • lowland
    Amys skrev 2014-11-14 15:31:28 följande:

Det återseendet är det många som kommer att vänta på (mig inkluderad), tack för det du bjudit på det har verkligen varit uppskattat!
  • Linda2
    Underhill skrev 2014-11-14 07:11:13 följande:
    God morgon :)...fin byst!
    God eftermiddag. Tack så mycket
  • Thespywholovedme
    Linda2 skrev 2014-11-13 19:40:19 följande:

God kväll

Sjukt härlig!