• NyttNamn

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2014-02-21 18:12:32 följande:
    Tack för alla kommentarer godingar, bilden var tydligen en invit för att ligga istället för att diskutera sexfrågor, så den togs bort.. Nåja, hoppas ni myser ikväll! Puss :)
    Ha ha.. Man blir lite full i skratt ibland över resonemanget DrömmerTungan ute
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Luugnt i tråden så här en fredagkväll... Det är bra, tolkar det som att folk faktiskt har riktiga liv också Tungan ute

Säger god natt med en baksida... 

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Go kväll i tråden! Skål

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (Mitt nästa liv:)) skrev 2014-02-22 21:11:38 följande:

Ha ha ha, alltså shit, så vältränad, sådana disciplin du har som byggt denna kropp, manligt och så, MEN så fallerar det på att du sitter på en fjanttråd som denna här och slänger ut bekräftelsebilder, ärligt, har du inte mer stake än så?? Att små tjejerna inte har annat sätt att få uppmärksamhet och bekräftelse på, än att visa fe--an i bild och röv eller bröst, det är ju en sak, men kom igen.
    Säg mig varför man orkar slösa sin tid och energi på att gå in och kolla i och engagera sig i vad som händer i en sån "fjanttråd"??

Är det inte bara lättare att låta bli att bry sig? Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Tittar in i hockeypausen! 

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Caulfield skrev 2014-02-23 19:27:39 följande:

Dessa trådarna är alltid ett tve-äggat svärd.

Först häpnas man över hur många vackra människor det finns på forumet, sedan kommer den där smygande avundan fram.

Inte kul att vara man med lite extrakilon när det kutar runt mästerverk som vissa i den här tråden ute i världen.
    Kul att kunna drömma så länge iallafall.. Tungan ute

Inte kul att vara kvinna med extrakilon heller om man ska tänka på det viset.. Tungan ute

Jag föredrar att njuta av allas vackra kroppar som visas upp och tänka att alla gillar olika, det finns smaker för alla kroppar, kroppar för alla smaker! Glad

Varför vara avundsjuk och må dåligt?  Var glad och stolt över det man har är mkt roligare! Kyss
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Nymulen skrev 2014-02-23 22:46:15 följande:

Godnattkram.
    Yes please... Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Nä men hörni, jag går och lägger mig, är sanslöst trött Obestämd
    God natt Kyss

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Dress skrev 2014-02-24 10:42:22 följande:
    Missat lite i helgen ser jag...
    Bland annat en härlig godnattkram från Nymulen... 
    Och Matte72 har lagt upp en läcker bild också...
    För att inte glömma straight arrow som aldrig gör en besviken :)

Och damerna har också mycket läckra bilder!
    NyttNamn den sista du lade ut igår är superfin!
    Tack goding!! {#emotions_dlg.flower}Skrattande
    Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden