• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Arcnice
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 01:07:36 följande:
    Rumpbilder till er ;)
    Mums! Mer rumpor till folket!
  • Arcnice
    Anonym skrev 2014-11-17 06:47:46 följande:
    Jag för min del tycker att du är en av de snyggare här i tråden och jag tycker om män med kroppsbehåring, ger ett mer riktigt intryck;)
    Wow. Tack så hemskt mycket, den komplimangen kommer hålla mig munter ett bra tag framöver Solig.
  • Arcnice
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 13:49:32 följande:
    Hoppas jag inte är för ego nu ;)

Trevlig måndag på er!!
    För mig får du vara hur ego som helst om du fortsätter lägga ut så här läckra bilder Glad.
  • Anonym (Morgon)
    Celines Essence skrev 2014-11-17 19:01:29 följande:

Men nu när jag är igång tar jag den andra bilden också... Vitt igen...Ni vet varför...

riktigt vacker.????
  • Linda2
    Celines Essence skrev 2014-11-17 18:37:13 följande:
    Det var ett fint bidrag...på hela digSolig
    Tack så mycket för din kommentar

du laddar också upp mycket fina bilder och du har en fin kropp
    Pillare skrev 2014-11-17 18:38:21 följande:
    Liten rumpa, liten bild?

Så jätte liten är den inte
  • Arcnice
    Newbe sept skrev 2014-11-17 15:46:33 följande:

Om det var hejhoppgummisnopp Amy lämnade plats för kan jag nästan förlåta henne.. :)

Nej, har Amy lämnat sidan? (Med min bästa Darth Vader imitation) Noooooooo!!
  • Underhill
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 19:30:29 följande:

Delar med mig av dagens instagrambild :) skönt rumptema jag kickade igång! ;)

Stekhet! :)
    E vi överens så kör vi
  • Pillare
    Linda2 skrev 2014-11-17 19:54:37 följande:

Tack så mycket för din kommentar

Så jätte liten är den inte

Skicka mig fler bilder på den, låt mig se för mig själv.
  • Arcnice
    Borkason skrev 2014-11-17 16:22:54 följande:
    Du har grymma axlar mannen! Önskar att jag hade den volymen :)
    Tack. Annars är ju faktiskt axlarna det jag är minst nöjd med på kroppen. Fast det har nog mest att göra med att de krånglar så mycket.
  • straight arrow
    Celines Essence skrev 2014-11-17 19:01:29 följande:

Men nu när jag är igång tar jag den andra bilden också... Vitt igen...Ni vet varför...Flört

Åh. Läckerbit där.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.