• Anonym (LoveTattos)

Helkroppstråden

Borkason skrev 2014-11-18 17:23:40 följande:

Kör en repris bara för att det är middagsdags och så kul att reta flickor ;)

Fin fint
  • Anonym (Man87)
    Anonym (Tjejenmedtajtrumpa) skrev 2014-11-18 17:54:52 följande:
    Oj, lustigt hur du plötsligt tog bort bilderna när han skrev att han visste vem tjejen på bilderna var. De är fult att sno andras bilder!!!!

Seriöst kan du inte använda dina egna bilder istället för att sno tjejer på instagrams bilder.

De är pinsam
    Eller hur!!

Blir lack på folk som ska sno andras bilder och påstå sig vara dom på bilden.
  • Pillare
    Fröken35 skrev 2014-11-18 17:04:12 följande:

Jag kör på en rakt upp och ner enkel kvinnokropp  

Vilken fin och sexig bild, kära Feöken.
  • Anonym (Hejhoppgummisnopp)
    Anonym (Tjejenmedtajtrumpa) skrev 2014-11-18 17:54:52 följande:

Oj, lustigt hur du plötsligt tog bort bilderna när han skrev att han visste vem tjejen på bilderna var. De är fult att sno andras bilder!!!!

Seriöst kan du inte använda dina egna bilder istället för att sno tjejer på instagrams bilder.

De är pinsam

Tog bort det för att jag inte vill bli uthängd här tack vare någons kommentar! Personen i fråga kan ju inte ens stå för vem han är men ändå kan han säga att jag är fejk.
  • Matte32

Mycket fin bild :)

Anonym (LoveTattos) skrev 2014-11-18 16:56:26 följande:

Går mot strömmen o lägger upp en rumpa istället för ett leende. Tycker ni andra gör ett så fint jobb på den biten

• Anonym (Hejhoppgummisnopp)

Appropå att du är gammal fitnesstjej och lätt skaffar dig magrutor på ett halvår. Du måste ju tappa en hel del underhudsfett också! Ska bli spännande att följa din resa om du uppdaterar oss här i tråden förstås!!! :)
  • Anonym (Gbg-man)

Nästan man skulle lägga upp en bild eller två för att se reaktionen 

• Quexet
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 23:50:53 följande:
    Absolut :) har du korta ögonfransar skulle jag gärna göra fransförlängning med ;) (oj så jag smörar nu hihi)
    Det såg du väl att jag hade! Flört O det behövs ganska mycket smörande om jag ska sluta tycka illa om dig! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • jompen6

Du gör mig het sexy !