• joli123

Helkroppstråden

Celines Essence skrev 2014-11-19 17:31:55 följande:

God kväll snygging 

Vad har du för dig snygging?
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2014-11-19 00:30:30 följande:
    Jösses Fröken.....du är sannerligen mer än "bara" en för jävla snygg kropp, du är nåt in i helvete vacker....Glad

Å bara för det får du lite tillbaka, nu är det repriser, men som sagt, jag ser fortfarande ut som på bilderna trots att dom har några månader på nacken....
    För över ett år sedan såg jag en annan bild på dig i naturen här på helkroppstråden... Jag vet att jag skrev att jag önskade att jag fick träffa en sådan där snygg man ute i skogen...och nu har jag gjort det...Inte bara i skogen . Du är min och du gör mig så lyckligHjärta
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Fröken35
    Celines Essence skrev 2014-11-19 17:37:42 följande:
    För över ett år sedan såg jag en annan bild på dig i naturen här på helkroppstråden... Jag vet att jag skrev att jag önskade att jag fick träffa en sådan där snygg man ute i skogen...och nu har jag gjort det...Inte bara i skogen . Du är min och du gör mig så lyckligHjärta
    Vad fan Celine..så det är i skogen man träffar snygga män..kunde du inte sagt det för länge sen!! Hade man kanske haft någon vid sin sida idag. Solig
  • Anonym (Nyvaken)
    joli123 skrev 2014-11-19 17:29:42 följande:

phprqf68r21306.jpg

God kväll i tråden :)

Snyggt
  • Anonym (Milf 22)
    Underhill skrev 2014-11-19 17:18:27 följande:

...inte i denna tråd...:)

Så du tjuvkikar alltså utan eget bidrag ;) hihi
  • Pillare
    Anonym (Milf 22) skrev 2014-11-19 16:10:42 följande:

För er män då på denna speciella dag ;)

Men vilken fin vy.
  • Celines Essence
    Fröken35 skrev 2014-11-19 17:39:18 följande:

Vad fan Celine..så det är i skogen man träffar snygga män..kunde du inte sagt det för länge sen!! Hade man kanske haft någon vid sin sida idag. 

Jo. Skogen is The shitt om man ska hitta en riktig man ... Fast jag har provat att plocka svamp med honom, men det gick "sådär". Jag kunde dock ha nytta av honom, där i skogen, till andra ändamål.. ...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Fröken35
    Celines Essence skrev 2014-11-19 18:10:34 följande:
    Jo. Skogen is The shitt om man ska hitta en riktig man ... Fast jag har provat att plocka svamp med honom, men det gick "sådär". Jag kunde dock ha nytta av honom, där i skogen, till andra ändamål.. ...
    Hahahaha, underbar humor..med betoning på "ända" då med tanke på din vackra bakdel Celine. Hjärta  *tar mig en tur ut i skogen och hoppas på lycka då*
  • Påven Johanna
    Celines Essence skrev 2014-11-19 18:10:34 följande:
    Det måste vi meddela Naturvårdsverket. De har varit så bekymrade över varför älgarna ser så generade ut. 
  • Anonym (Ny 2)
    Exciter skrev 2014-11-19 12:19:37 följande:

Riktigt härlig rumpa :)

Tack