• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 20:56:46 följande:

De är galet stora, men jag älskar dem, fast å andra sidan har jag händer lika stora som en 12-åring så jag kan få det mesta att se stort ut med dem..hahahaha.  

Hur stora kupor behöver du om man får fråga? Svårt att få tag i?
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-11-21 21:26:40 följande:
    Hur stora kupor behöver du om man får fråga? Svårt att få tag i?
    Japp, en bh kostar runt tusenlappen...Storlek E (för enorm)..  Tungan ute  Nä, storleken är hemlig, det är och förblir en bra isbrytare på fester när folk samlas runt omkring mig för att leka "gissa storleken".  Solig
    I just have a friendly pussy
  • kanalltidblibättre
    Fröken36 skrev 2014-11-21 21:26:37 följande:

Mmmm, mums..enda godiset jag inte går upp i vikt utav..tack och det vette fan omdetkanblibättre.. 

Nej, det sägs att man gör av med massor med energi när de olika godisarna träffas ;)
  • Pillare
    Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-21 21:27:19 följande:

Många fina kroppar i tråden

Precis vad som jag tycker om kvinnorna här.
  • Fröken36
    kanalltidblibättre skrev 2014-11-21 21:32:28 följande:
    Nej, det sägs att man gör av med massor med energi när de olika godisarna träffas ;)
    Så..din affär har kvällsöppet?
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 21:30:13 följande:

Japp, en bh kostar runt tusenlappen...Storlek E (för enorm)..    Nä, storleken är hemlig, det är och förblir en bra isbrytare på fester när folk samlas runt omkring mig för att leka "gissa storleken".  

Haha!

Ett ex hade F-kupa. Efter många år med dubbla bh:ar och tunna band som skar in i axlarna hittade hon en specialbutik i Märsta. Sen hon fått sin riktiga storlek började hon skicka efter på postorder från England. Större utbud på stora bh:ar där tydligen.

Kanske nåt för dig om du inte redan gör det!
  • Zack
    villaste skrev 2014-11-21 21:14:17 följande:
    Ohh my god.. Vore nice att smeka den kroppen nu
    Dina händer är alltid välkomna ;)
  • Fröken36
    Wally skrev 2014-11-21 21:33:57 följande:

Nyduschad baksida

Varför duschar du bara baksidan? För mycket på framsidan för att lyckas själv? 
    Tungan ute