• Fröken36

Helkroppstråden

kanalltidblibättre skrev 2014-11-21 21:24:40 följande:
    Bjudet på lite ögongodis :)
    Mmmm, mums..enda godiset jag inte går upp i vikt utav..tack och det vette fan omdetkanblibättre.. 
    I just have a friendly pussy
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 20:56:46 följande:

De är galet stora, men jag älskar dem, fast å andra sidan har jag händer lika stora som en 12-åring så jag kan få det mesta att se stort ut med dem..hahahaha.  

Hur stora kupor behöver du om man får fråga? Svårt att få tag i?
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-11-21 21:26:40 följande:
    Hur stora kupor behöver du om man får fråga? Svårt att få tag i?
    Japp, en bh kostar runt tusenlappen...Storlek E (för enorm)..  Tungan ute  Nä, storleken är hemlig, det är och förblir en bra isbrytare på fester när folk samlas runt omkring mig för att leka "gissa storleken".  Solig
  • kanalltidblibättre
    Fröken36 skrev 2014-11-21 21:26:37 följande:

Mmmm, mums..enda godiset jag inte går upp i vikt utav..tack och det vette fan omdetkanblibättre.. 

Nej, det sägs att man gör av med massor med energi när de olika godisarna träffas ;)
  • Pillare
    Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-21 21:27:19 följande:

Många fina kroppar i tråden

Precis vad som jag tycker om kvinnorna här.
  • Fröken36
    kanalltidblibättre skrev 2014-11-21 21:32:28 följande:
    Nej, det sägs att man gör av med massor med energi när de olika godisarna träffas ;)
    Så..din affär har kvällsöppet?
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 21:30:13 följande:

Japp, en bh kostar runt tusenlappen...Storlek E (för enorm)..    Nä, storleken är hemlig, det är och förblir en bra isbrytare på fester när folk samlas runt omkring mig för att leka "gissa storleken".  

Haha!

Ett ex hade F-kupa. Efter många år med dubbla bh:ar och tunna band som skar in i axlarna hittade hon en specialbutik i Märsta. Sen hon fått sin riktiga storlek började hon skicka efter på postorder från England. Större utbud på stora bh:ar där tydligen.

Kanske nåt för dig om du inte redan gör det!
  • Zack
    villaste skrev 2014-11-21 21:14:17 följande:
    Ohh my god.. Vore nice att smeka den kroppen nu
    Dina händer är alltid välkomna ;)