• Pillare

Helkroppstråden

Quexet skrev 2015-01-26 12:02:59 följande:

Kallt ute, då åker stay-upsen på! 

Vill se den originala!
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-01-26 12:48:17 följande:

Haha, ja det skulle man kunna tro! Hmm,  den finns inte mer... Jag o teknik... 

Jag gör det själv då.
  • Pillare
    Maria 434 skrev 2015-01-26 12:56:29 följande:

Snyggt Quexet!

Jag spelade squash två gånger den här helgen, men en sån vacker bakdel som du har lär jag aldrig lyckats uppnå oavsett hur mycket jag spelar :)

Ikväll ska jag lyckas med konststycket att prova min nya våtdräkt... för er som aldrig provat att få på sig en sådan så kan jag upplysa er om att det är minst sagt svettigt :)

Får se om det blir nån bild på resultatet

• Pillare
    Maria 434 skrev 2015-01-26 13:43:42 följande:

Med tanke på hur mycket jobb det är att komma i och ur en våtdräkt så hoppas jag verkligen att det inte finns någon stackare som har det som fetisch

Nej, men att se dig byta om..
  • Pillare
    Maria 434 skrev 2015-01-26 14:01:13 följande:

Du har aldrig sett någon kämpa sig i en våtdräkt va? Man ser lite ut som en valross som försöker åla sig in i ett sälskinn :)

Låter hur roligt som helst! Och sen vid slutet lite sexigt med en naken kvinna.
  • Pillare
    Anonym (Tjorven) skrev 2015-01-26 16:51:01 följande:

Ha ha ha. Förstår inte varför herrarna i tråden fortsätter att posta bilder när ingen kommenterar på dem. Inga namn nämnda, men att lägga upp nya bilder dag efter dag och inte få någon respons verkar ju tämligen meningslöst. Fast det sista man ger upp är ju hoppet :).

Kvinnor, vill ni fortsätta med att se bara mansbringor, så får ni nog ta er samman. Ge och ta, ni vet ;)

Bra fråga du tar upp här.
  • Pillare
    Jon the papa skrev 2015-01-26 17:07:53 följande:

Haha jag du, det är väl en smakfråga kanske med kommentarer, man är ju inte för alla så att säga. Klart man blir lite extra glad om man får sig en kommentar att man är tjusig eller har ett fint leende etc.

Sen är väl kanske också kvinnokroppen lite vackrare rent generellt även för kvinnor typ XD

Och eggande för de flesta mansfolk, så det blir väl rätt naturligt att det blir mer kommentarer åt kvinnfolket :) Tror killar har lite fördel av att göra någonting speciellt med kortet istället. (Haha ja för jag har ju gjort så sjukt mycket udda XD) Nä men stilig ljussättning etc(iofs det borde ju alla göra XD

Personligen tycker jag ju inte man ska kommentera "bara för att" då blir det ju liksom inte någonting speciellt med kommentaren. 

Men man blir ju lite mer pepp så klart om man tex håller på att träna upp sig eller slimma av sig av lite dregglande uppskattning :) 

I så fall har män bredare smak? Gillar fler sorters kvinnliga kroppsformer medan kvinnorna gillar bara få typer?
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-01-26 20:28:32 följande:

Vacker som vanligt. 

Blev lite inspirerad av naket, så... 

Du vet ju vad jag tycker...
  • Pillare
    virrisen skrev 2015-01-27 07:53:46 följande:

God morgon! :)

Godmorgon!
  • Pillare
    Maria 434 skrev 2015-01-27 09:43:05 följande:

Tänkte väcka upp er så här på en regnig tisdagsmorgon... Våtdräkt på:

Osedvanligt enkel att prova (för att vara våtdräkt)

Fint!
Svar på tråden Helkroppstråden