• Anonym (?? 4)

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2014-11-22 12:53:23 följande:
    Fett besviken jag blev när jag vaknar upp och inser att killarna inte bidragit med fler arm-och magmuskel-bilder. 
    Du tror inte du skrämmer bort killarna när du begär mag- och arm muskler? Det är inte många i tråden som har det. Låter som du har missat trådens syfte, så tänk dig för. 
  • Anonym (Agree)
    Anonym (?? 4) skrev 2014-11-22 13:33:34 följande:

Du tror inte du skrämmer bort killarna när du begär mag- och arm muskler? Det är inte många i tråden som har det. Låter som du har missat trådens syfte, så tänk dig för. 

• Fröken36
    Anonym (?? 4) skrev 2014-11-22 13:33:34 följande:
    Det är tillåtet att önska. Detsamma gäller för killarna. Alla har sina "fetisher"..mina är mage, armar, läppar, händer och tatueringar. 
    I just have a friendly pussy
  • Anonym (Agree)
    Fröken36 skrev 2014-11-22 13:35:57 följande:

Det är tillåtet att önska. Detsamma gäller för killarna. Alla har sina "fetisher"..mina är mage, armar, läppar, händer och tatueringar. 

Fast det är en feelgood tråd och du mer eller mindre dominerar tråden. Att efterfråga delar är en sak men att de ska vara muskulösa osv är att trycka ner de som inte har. Inga killar skrivet visa ett par enorma tuttar utan bara tuttar.
  • Noname00
    Anonym (44) skrev 2014-11-22 13:25:31 följande:
    Yes Cool
    Asså din mage är ju så sjukt fin :)
  • Anonym (?? 4)
    Fröken36 skrev 2014-11-22 13:35:57 följande:
    Du sätter ribban jävligt högt för killar som vill posta magen och som inte har ett sexpack.
    tycker att du då kan starta en egen muskeltråd och sen önska läppar, händer och tatueringar här.
    Fel att önska sånt som majoriteten inte har i denna tråd.
  • Fröken36
    Anonym (Agree) skrev 2014-11-22 13:42:26 följande:
    Fast det är en feelgood tråd och du mer eller mindre dominerar tråden. Att efterfråga delar är en sak men att de ska vara muskulösa osv är att trycka ner de som inte har. Inga killar skrivet visa ett par enorma tuttar utan bara tuttar.
    Det har funnits specifika önskemål. 
    I just have a friendly pussy
  • Anonym (NT)
    Fröken36 skrev 2014-11-22 13:20:45 följande:
    Well fuck, vet inte om jag vill använda den där som kudde eller för andra ändamål.
    Den går att använda till många roliga saker Flört
  • Anonym (NT)
    Cyanide84 skrev 2014-11-22 13:22:40 följande:
    Men oj vilken rumpa. :o
    Kul att den gillas! Tack Glad
  • Anonym (NT)
    Pillare skrev 2014-11-22 13:27:09 följande:
    Härlig kropp, topp till botten. Tack snygging. :-*
    Tack honey!