• Aros02

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2014-11-24 21:33:42 följande:

Nämen nu pussas vi istället...  ....

Åhhh en sån mjuk, len fin bild Fröken, *trånar med läpparna*!
  • straight arrow
    Aros02 skrev 2014-11-24 21:23:05 följande:

Får berömma det jag tänkt länge nämligen att du är duktig på skuggspel!

Tack!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (NT)
    Aros02 skrev 2014-11-24 20:52:37 följande:
    Ok, men för att uttrycka det kort, skuggor är lika viktiga som ljuset! :)
    Jag anser att mina bilder duger som dom är. Särskilt i ett sånt här forum. Dom ska inte hänga på en vägg i ett galleri liksom. Och det är inte mycket man kan göra med en gammal digitalkamera och  framkameran på mobilen. Jag gillar mina bilder, och det verkar andra göra också.

Konstruktiv kritik är fine. Men vet inte om det hör hemma i en feelgood-tråd som denna Flört
  • Anonym (NT)
    Anonym (Morgon) skrev 2014-11-24 21:14:47 följande:
    Så vacker ????
    Tack Solig
  • Anonym (NT)
    Nämen nu pussas vi istället...  Kyss....
    {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Ny i tråden)
    Aros02 skrev 2014-11-24 12:20:44 följande:
    Vilka härliga former!!
    Tack så mycket :)
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-11-24 22:18:36 följande:

Jag anser att mina bilder duger som dom är. Särskilt i ett sånt här forum. Dom ska inte hänga på en vägg i ett galleri liksom. Och det är inte mycket man kan göra med en gammal digitalkamera och  framkameran på mobilen. Jag gillar mina bilder, och det verkar andra göra också.

Konstruktiv kritik är fine. Men vet inte om det hör hemma i en feelgood-tråd som denna

Visst duger dina bilder ingen tvekan om det men jag tycker mig se att du gör en del ansträngningar många inte gör. Min kommentar var bara en förlängning av vad jag tyckt mig se i dina bilder NT.

Men nu har jag lärt mig dina gränser.

Peace NT! :)
  • kanalltidblibättre
    Anonym (NT) skrev 2014-11-24 22:18:36 följande:

Konstruktiv kritik är fine. Men vet inte om det hör hemma i en feelgood-tråd som denna Flört
    Eller jo. Vissa av dina bilder hänger för alltid i mitt mentala galleri! :D
  • kanalltidblibättre

Nämen nu pussas vi istället...  Kyss....

I just have a friendly pussy
    Fin den också!