• Linnea1994

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2014-11-26 14:50:43 följande:
    Har du problem med det, att jag bryr mig om ditt klädval !!!
    Varför skulle det vara relevant i den här tråden????

Tycker att det är bra att killen har varmt under nu när det är kallt ute.
  • Anton Chigurh
    Anonym (välutrustad) skrev 2014-11-26 14:47:41 följande:
    Du vet hade jag dragit ner mina långkalsonger på bilden hade jag blivit avstängd..

Men varför bryr du dej om kläderna, det är väl inte det som är det visäntliga här

utan det 21 cm innehållet...
    ...förövrigt kan jag meddela att innehållet, 21 cm enligt egen utsago, är mig totalt ointressant. Och med totalt ointressant menar jag att det intresserar mig lika mycket som hur lång tid det tar för Beckers Fönster & Snickerifärg att torka vid 18 graders värme och en inte alltför jävla hög luftfuktighet.

Lite så. 

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aros02
    MissK70 skrev 2014-11-26 12:47:16 följande:

Firar att det är Lillördag = snart helg.  

Ja det firar vi så smått, så firar vi ordentligt på lördag sen?
  • Anton Chigurh
    Linnea1994 skrev 2014-11-26 14:58:44 följande:
    Varför skulle det vara relevant i den här tråden????

Tycker att det är bra att killen har varmt under nu när det är kallt ute. smile1.gif
    Nu är det som så, Linnea, att jag tycker bilderna som Damerna visar här i HKT, dom är för jädra fina, och i mitt tycke, så är dom i en klass för sig, alltså bilderna där Damerna har kläder på sig, rätt sorts kläder i rätt bildkomposition vill säga. När du döljer mer än du visar, på ett konstruktivt och sensuellt sätt, så slår det, i dom allra flesta fall, nakenbilder med hästlängder. Så ja, Linnea, kläder är i högsta grad relevant.

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NattaLind
    Anton Chigurh skrev 2014-11-26 15:06:00 följande:
    Nu är det som så, Linnea, att jag tycker bilderna som Damerna visar här i HKT, dom är för jädra fina, och i mitt tycke, så är dom i en klass för sig, alltså bilderna där Damerna har kläder på sig, rätt sorts kläder i rätt bildkomposition vill säga. När du döljer mer än du visar, på ett konstruktivt och sensuellt sätt, så slår det, i dom allra flesta fall, nakenbilder med hästlängder. Så ja, Linnea, kläder är i högsta grad relevant.

Kram //Anton
    Och nu är det ju så att detta ska vara en "feelgood"-tråd, där man får posta (nästan) vad man vill på sig själv utan att bli kritiserad.

Så sluta diskutera irrelevanta saker och håll dina negativa åsikter för dig själv! :)
    nathalieshimmelrike.blogspot.se
  • Jonte71

Firar att det är Lillördag = snart helg. Kyss 

Skulle gärna fira lilllördag med dig, bilden visar tillräckligt mycket för att skapa nyfikenhet. Jag gillar det jag ser! Kyss
  • Borkason
    Anonym (Frugan) skrev 2014-11-26 07:48:57 följande:

Läste något om rumprepriser.. ;) Då kommer det en liten repris :)

Eh hää... dregel :P

Mycket vacker!
  • Aros02
    Anton Chigurh skrev 2014-11-26 15:06:00 följande:

jag tycker bilderna som Damerna visar här i HKT, dom är för jädra fina, och i mitt tycke, så är dom i en klass för sig, alltså bilderna där Damerna har kläder på sig, rätt sorts kläder i rätt bildkomposition vill säga. När du döljer mer än du visar, på ett konstruktivt och sensuellt sätt, så slår det, i dom allra flesta fall, nakenbilder med hästlängder. Så ja, Linnea, kläder är i högsta grad relevant.

Kram //Anton

Så du menar att mr välutrustad skulle haft större rätt att visa kuken om han tagit mer intryck av kvinnornas sätt att klä sig sensuellt och sexigt, dvs i "rätt" sorts kläder, ANTON?? ;)
  • Underhill
    Anonym (Frugan) skrev 2014-11-26 13:33:46 följande:

Soooooolen skiner o jag blir så lycklig!! Det ska firas ;)

Firar med :)...av helt andra runda skäl :)
    E vi överens så kör vi
  • Underhill

Firar att det är Lillördag = snart helg.  

mmm...väl värt att fira :)...ser mysigt ut.
    E vi överens så kör vi