• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Stefan 263

Män och kvinnor som lägger upp sina bilder här FY på er!!! Skrattande
    Dom är ju alldeles för fina!!!
    Visste väl att vi vanliga människor gör oss bättre på bild än fotomodellerna!!

Jag lägger upp min bild vid tillfälle!! Thats a promise!!  (hoppas inte på för mycket baraFlört

Tomte   

• JagMan
    Anonym (Lilla jag) skrev 2012-12-19 21:52:16 följande:
    Ser det här som ett litet experiment. Så här är lilla jag iallafall :)

Läcker kropp tjejen
  • Anonym (badsugen)
    Stefan 263 skrev 2012-12-19 22:17:51 följande:
    Män och kvinnor som lägger upp sina bilder här FY på er!!! Skrattande
    Dom är ju alldeles för fina!!!
    Visste väl att vi vanliga människor gör oss bättre på bild än fotomodellerna!!

Jag lägger upp min bild vid tillfälle!! Thats a promise!!  (hoppas inte på för mycket baraFlört

Tomte   
    cliffhanger......
  • Anonym (Nadia)
    Anonym skrev 2012-12-18 21:06:12 följande:

tycker jag inte direkt.. 98% anses enloigt "normen" ha snygga och hyffsat vältränade kroppar.

Övriga som läser i tråden och som inte har det vill ju såklart inte lägga ut bilder, vad är meningen för dom när folk ändå har det idealen som de har..   känns mer som en bekräftelsetråd där utseendefixerade osäkra individer kan blåsa upp sin självfixering ännu mer
  • Fröken reserverad
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 22:17:05 följande:
    FUCK......det där är läckert. Shit alltså.
    {#emotions_dlg.flower}
    Reserverad står för upptagen.
  • LoLs pappa
    Anonym (2barnsmamma) skrev 2012-12-19 20:32:27 följande:
    Snyggt tränad du är, manlig kropp med lagom mycket hår! :)
    Tack!
    Din bild med "tomteluvan" visar en jättefin kropp oxå!
  • Jellybeanbaby

Carlos och Anonym (lilla jag) = jäkligt läckra!

Hand in hand is the only way to land ♥
  • Anonym (Mia)
    Stefan 263 skrev 2012-12-19 22:09:12 följande:

wow wow wow..... Fantastik kropp!
    Tacktack :)
  • Anonym (Lilla jag)
    JagMan skrev 2012-12-19 22:19:59 följande:

Läcker kropp tjejen
    Tackar! Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden