Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Memorex89

Helkroppstråden

GillaJobb skrev 2014-12-01 23:05:38 följande:

Vem vill ha? 

Jag kan ta :D
  • Fröken36
    Tom Araya skrev 2014-12-01 23:02:27 följande:
    Fröken36, jag blir så glad av dina bilder. Du står lite grann i motsats till medias officiella ideal ("benrangel") med dina former, men alla positiva kommentarer du får här bevisar ju att de har fel. Du är underbart sexig och det är härligt att se att du vågar visa det och tror på dig själv som attraktiv. Jag hoppas det har god inverkan på andra tjejer/kvinnor.
    Tack för alla fina bilder och för det mångfald i tråden de bidrar till!Skål{#emotions_dlg.flower}Solig
    Tack, det var mig en sjuhelvetes fin komplimang. Hjärta Det gör mig varm inombords. Jag är nöjd med min kropp för stunden även om den är på väg att förändras sakta men säkert till något ännu mer fantastiskt. (hälsosam (behöver ej betyda smal eftersom jag inte kan eller vill bli "klassiskt smal") och vältränad).
    Jag tror också jag bidrar till en rätt så härlig mångfald och det känns faktiskt helt okej. {#emotions_dlg.flower} 
    Pussar och kramar till dig Tom Araya för årets finaste inlägg. 
    I just have a friendly pussy
  • Tom Araya
    Fröken36 skrev 2014-12-01 23:14:28 följande:
    Tack, det var mig en sjuhelvetes fin komplimang. Hjärta Det gör mig varm inombords. Jag är nöjd med min kropp för stunden även om den är på väg att förändras sakta men säkert till något ännu mer fantastiskt. (hälsosam (behöver ej betyda smal eftersom jag inte kan eller vill bli "klassiskt smal") och vältränad).
    Jag tror också jag bidrar till en rätt så härlig mångfald och det känns faktiskt helt okej. {#emotions_dlg.flower} 
    Pussar och kramar till dig Tom Araya för årets finaste inlägg. 
    Tack för ditt otroligt fina, vänliga och trevliga bemötande. Skål{#emotions_dlg.flower}
    Du tycks ha förstått precis vad jag menar, vilket jag var lite orolig över...Solig

Många pussar och kramar till dig underbara kvinna, med både kloka och sunda tankar, utöver din yttre skönhet. Hjärta

• Fröken36
    Tom Araya skrev 2014-12-01 23:59:54 följande:
    Tack för ditt otroligt fina, vänliga och trevliga bemötande. Skål{#emotions_dlg.flower}
    Du tycks ha förstått precis vad jag menar, vilket jag var lite orolig över...Solig

Många pussar och kramar till dig underbara kvinna, med både kloka och sunda tankar, utöver din yttre skönhet. Hjärta
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}Skål Med mig behöver man inte vara orolig. Kyss
  • Nyfikne
    Tom Araya skrev 2014-12-01 23:02:27 följande:
    Fröken36, jag blir så glad av dina bilder. Du står lite grann i motsats till medias officiella ideal ("benrangel") med dina former, men alla positiva kommentarer du får här bevisar ju att de har fel. Du är underbart sexig och det är härligt att se att du vågar visa det och tror på dig själv som attraktiv. Jag hoppas det har god inverkan på andra tjejer/kvinnor.
    Tack för alla fina bilder och för det mångfald i tråden de bidrar till!Skål{#emotions_dlg.flower}Solig
    kunde inte sagt de bättre själv Tom :)
    Håller helt med
  • Fröken36
    Nyfikne skrev 2014-12-02 00:17:36 följande:
    kunde inte sagt de bättre själv Tom :)
    Håller helt med
    Hjärta
  • Tom Araya
    GillaJobb skrev 2014-12-01 23:05:38 följande:

Vem vill ha? 

Ser trevligt ut. Vem är du?
  • Anonym (Ny i tråden)
    Fröken36 skrev 2014-12-01 03:45:36 följande:

Snart dags att knåda juldegen.. Drömmer  ..

Dina bröst är både härliga och stora :)

Jag tycker mina är stora men dina ser större ut. Du får komma till mig så får vi mysa på varandras härliga bröst ;)
  • redstripe
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-02 04:16:57 följande:

Dina bröst är både härliga och stora :)

Jag tycker mina är stora men dina ser större ut. Du får komma till mig så får vi mysa på varandras härliga bröst ;)

Underbar bild, men jag är mest glad att nån annan är vaken med, så här i ottan
  • Anonym (Ny i tråden)

God morgon. Hoppas alla sovit gott :)