• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Borkason
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-10 13:48:35 följande:
    Lite mage.
    Snyggt jobbat, så fin :)
  • Fröken36
    Lite mage.
    Verkligen en jättevacker bild på din mage Miss. Hjärta
  • Anonym (Miss)
    Borkason skrev 2014-12-10 16:48:57 följande:
    Snyggt jobbat, så fin :)
    Tack så mycket! Ska se om jag kanske kan få till en fot-bild imorgon.
  • Anonym (Miss)
    Fröken36 skrev 2014-12-10 17:05:33 följande:
    Verkligen en jättevacker bild på din mage Miss. Hjärta
    Nämen, tack så hemskt mycket Fröken!
  • Fröken36
    straight arrow skrev 2014-12-10 10:39:52 följande:

OK, mindre prat och mer bilder tack... ;)

Grymt snygga bilder Pilen.
  • Fröken36
    Anton Chigurh skrev 2014-12-10 10:38:22 följande:
    Aaah, va faen, jag kan inte bestämma mig för vem som är min absoluta favoritförfattare, jag gillar Lee Child, Jeffery Deaver, Harlan Coben, Per Anders Fogelström var intressant på sitt sätt...men favorit...näää. 

...så, jag väljer att istället visa förra årets vackraste tomte. Även om det är förra årets bild, så har TOMTEN exakt samma form idag. Som då. 
    Hade du visat delar av ditt ansikte Anton? Jag vill se isf, är så sjukligt nyfiken av mig. Drömmer
    Sen tror jag vanligtvis inte på tomten, men du har fått mig att tro som ett litet barn igen. Säcken verkar vara full av överraskningar. I like. Skål
  • kanalltidblibättre
    Fröken36 skrev 2014-12-10 17:19:05 följande:
    Hade du visat delar av ditt ansikte Anton? Jag vill se isf, är så sjukligt nyfiken av mig. Drömmer
    Sen tror jag vanligtvis inte på tomten, men du har fått mig att tro som ett litet barn igen. Säcken verkar vara full av överraskningar. I like. Skål

För mig känns detta nya tomtekoncept något obekant. Varför har han deffat ner sig? Och vad har han gjort av alla sina bylsiga kläder? Och varför har han börjat RÖKA? Och vad tusan är det han röker som blixtrar? En kraftig opioid?
    Men visst, mer otränad nisse har man sett...Tomte

• Fröken36
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-10 17:41:51 följande:

För mig känns detta nya tomtekoncept något obekant. Varför har han deffat ner sig? Och vad har han gjort av alla sina bylsiga kläder? Och varför har han börjat RÖKA? Och vad tusan är det han röker som blixtrar? En kraftig opioid?
    Men visst, mer otränad nisse har man sett...Tomte

Alltså, kära Kanalltidblibättre (fast du är så bäst som du kan bli så det är omöjligt, men det diskuterar vi en annan gång). 

Han har deffat ner sig för att han och Celine har nuppat skiten ur varandra.
    Kläder??!! Vem behöver kläder på sig när man har en så vacker kvinna som Celine (aka Tomtemor) i sin närhet.
    Röka? Skulle inte du också behöva en cigg efter en kärleksakt med C?! (jag skulle bli kedjerökare om jag var Anton)

Solig Solig Solig

• Aros02

Lite mage.

Den här var verkligen läcker Miss!

Just där höftben och lår möts och den sluttande skålningen man skymtar innanför..

Mummms!