• Anonym (Notthegrinch)

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2014-12-14 12:19:33 följande:

Dags att sätta lite fyr i veke nummer tre då. Glad advent. {#emotions_dlg.flower}... 

Vilken trevlig adventshälsning!
  • Anonym (NT)
    Anonym (Tjejensomaldrigskriveritrådar) skrev 2014-12-14 22:18:28 följande:
    Fina du.... Dina bröst har förtrollat mig... Jag vill smaka på dom liksom ???? och ja.. Det är första gången jag känner så av en kvinnokropp...
    Skäms Tack snälla du! Det har ju ingen tjej fått göra förut, men testa måste man ju Flört
  • Fröken36
    Anonym (Notthegrinch) skrev 2014-12-14 22:30:55 följande:

Vilken trevlig adventshälsning!

Tack. :)

Det känns dött i tråden ikväll. Jag brukar kunna liva upp den rejält men men...

God natt alla vackra varelser.
  • Anonym (Tjejensomaldrigskriveritrådar)

Har aldrig

Anonym (NT) skrev 2014-12-14 22:39:30 följande:

Tack snälla du! Det har ju ingen tjej fått göra förut, men testa måste man ju

Har aldrig tänt på bröst förut! Ber om ursäkt om du tycker att jag är helt knäpp. Men jag har verkligen aldrig velat ta i någon annans bröst förut.. Det har bara varit killar i huvudet på mig. Men nu har dina bröst etsat sig fast i mitt huvud :o
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-14 22:43:14 följande:

Tack. :)

Det känns dött i tråden ikväll. Jag brukar kunna liva upp den rejält men men...

God natt alla vackra varelser.

Äh, neggig du e, men godnatt då!
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-14 22:45:39 följande:

God natt alla snygga människor!

Ok jag e inte snygg men gonatt!
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-14 22:45:39 följande:

God natt alla snygga människor!

Den nedre bilden är fantastisk btw, så även den övre när jag tänker efter!..
  • Anonym (NT)

Tycker absolut inte att du är knäpp. Jag blir jättesmickrad! Och får lite syndiga tankar på köpet :P haha

Anonym (Tjejensomaldrigskriveritrådar) skrev 2014-12-14 22:44:38 följande:
    Har aldrigHar aldrig tänt på bröst förut! Ber om ursäkt om du tycker att jag är helt knäpp. Men jag har verkligen aldrig velat ta i någon annans bröst förut.. Det har bara varit killar i huvudet på mig. Men nu har dina bröst etsat sig fast i mitt huvud :o

• Anonym (NT)

Tack Aros! Sov så sött :)

Aros02 skrev 2014-12-14 22:48:34 följande:
    Den nedre bilden är fantastisk btw, så även den övre när jag tänker efter!..