Helkroppstråden
Har en del bilder som jag vet blir blockerade av mig och frugan...
Byter gärna!
Har en del bilder som jag vet blir blockerade av mig och frugan...
Byter gärna!
Skulle vilja skriva lite mer och kommentera mer av alla härliga och vackra människor här, men har så ont om tid just nu...:-\
Några inlägg måste jag ju bara svara på dock...
Jag har inte pratat med honom....så det kan inte jag svara på...=) Så det vill jag också ha svar på...haha...
Det här är nåt jag också funderat en hel del kring men jag vänder mig till Anton direkt. Hur låter du egentligen när du talar kursivt resp. fetstil och understruket. Skulle va kul å få höra lite röstprover faktiskt. Intressantare än din kålrot t.o.m!.. ;)
En bild som kanske lyser upp en grå måndagskväll som denna?
Skulle vilja skriva lite mer och kommentera mer av alla härliga och vackra människor här, men har så ont om tid just nu...:-\
Några inlägg måste jag ju bara svara på dock...
Haha...
Han låter nog lite mjukare än han skriver.... Och svär NÅGOT mindre . Tja, han har en manlig röst och är väldigt glad av sig. Han tål mycket. Jag brukar nämligen driva med honom rätt hårt
När vi pratar i telefonen brukar han ibland säga åt mig vad jag ska göra... Pryd som jag är vågar jag inte nämna vad... ..*rodnar*, *blir blyg*.Då brukar han få en något mörkare röst, bestämd, men ändå varm... Bara lite, lite mörkare röst ... Och han får i gång mig på ett kick... Han kan han <3
Hahahaha... Ni är ju det bästa paret som har nånsin varit i tråden! Bästa på alla sätt och vis!
Haha, det kan jag väl göra! Oavsett om du är en tjej som gillar mina bröst eller en kille som bara jävlas med mig så lyder jag Men det får blir en repris
[quote=74525619][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2014-12-15 21:31:06 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilken underbar bakdel..
En bild som kanske lyser upp en grå måndagskväll som denna?