• Mannen från Stan

Helkroppstråden

Har en del bilder som jag vet blir blockerade av mig och frugan...
    Byter gärna!

• Celines Essence

Skulle vilja skriva lite mer och kommentera mer av alla härliga och vackra människor här, men har så ont om tid just nu...:-\

Några inlägg måste jag ju bara svara på dock...

Mrs Okänd skrev 2014-12-15 10:28:25 följande:

Jag har inte pratat med honom....så det kan inte jag svara på...=) Så det vill jag också ha svar på...haha...

Aros02 skrev 2014-12-15 11:06:50 följande:

Det här är nåt jag också funderat en hel del kring men jag vänder mig till Anton direkt. Hur låter du egentligen när du talar kursivt resp. fetstil och understruket. Skulle va kul å få höra lite röstprover faktiskt. Intressantare än din kålrot t.o.m!.. ;)

Haha...

Han låter nog lite mjukare än han skriver.... Och svär NÅGOT mindre . Tja, han har en manlig röst och är väldigt glad av sig. Han tål mycket. Jag brukar nämligen driva med honom rätt hårt

När vi pratar i telefonen brukar han ibland säga åt mig vad jag ska göra... Pryd som jag är vågar jag inte nämna vad... ..*rodnar*, *blir blyg*.Då brukar han få en något mörkare röst, bestämd, men ändå varm... Bara lite, lite mörkare röst ... Och han får i gång mig på ett kick... Han kan han <3
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Pillare
    Anonym (Baralillajag) skrev 2014-12-15 21:47:17 följande:

En bild som kanske lyser upp en grå måndagskväll som denna?

Det gör den verkligen! Snygga, stora, häftiga tuttar!
  • Pillare
    Celines Essence skrev 2014-12-15 21:48:11 följande:

Skulle vilja skriva lite mer och kommentera mer av alla härliga och vackra människor här, men har så ont om tid just nu...:-\

Några inlägg måste jag ju bara svara på dock...

Haha...

Han låter nog lite mjukare än han skriver.... Och svär NÅGOT mindre . Tja, han har en manlig röst och är väldigt glad av sig. Han tål mycket. Jag brukar nämligen driva med honom rätt hårt

När vi pratar i telefonen brukar han ibland säga åt mig vad jag ska göra... Pryd som jag är vågar jag inte nämna vad... ..*rodnar*, *blir blyg*.Då brukar han få en något mörkare röst, bestämd, men ändå varm... Bara lite, lite mörkare röst ... Och han får i gång mig på ett kick... Han kan han <3

Hahahaha... Ni är ju det bästa paret som har nånsin varit i tråden! Bästa på alla sätt och vis!
  • Celines Essence
    Pillare skrev 2014-12-15 21:51:24 följande:

Hahahaha... Ni är ju det bästa paret som har nånsin varit i tråden! Bästa på alla sätt och vis!

Gullig du är. Kram
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Noname00
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-15 21:31:06 följande:

Den där var liten och tight, va fin den var *smisk*
  • Anonym (NT)
    Anonym (Tjejensomaldrigskriveritrådar) skrev 2014-12-15 20:56:50 följande:
    Ja det är det :) får klura lite på det då :) fast jag tycker att du ska slänga upp en bild..... på dina otroligt fina bröst ;)
    Haha, det kan jag väl göra! Oavsett om du är en tjej som gillar mina bröst eller en kille som bara jävlas med mig så lyder jag Flört Men det får blir en repris Skrattande

• Pillare
    Anonym (NT) skrev 2014-12-15 22:03:45 följande:

Haha, det kan jag väl göra! Oavsett om du är en tjej som gillar mina bröst eller en kille som bara jävlas med mig så lyder jag Men det får blir en repris

Och de är ju väldigt fina bröst, kära NT.
  • Anonym (Morgon)

[quote=74525619][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2014-12-15 21:31:06 följande:[/quote-nick][/quote]

Vilken underbar bakdel..

• Anonym (Morgon)
    Anonym (Baralillajag) skrev 2014-12-15 21:47:17 följande:

En bild som kanske lyser upp en grå måndagskväll som denna?

vilka underbara bröst...