• Mattias39

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2013-09-16 12:41:10 följande:
    Kyss

Var det Halvkroppstråden???

Tror jag gillar andra halvan bättre...kan du visa den också? DrömmerFlört
    Ärligt...FIIIINT!!
  • Mattias39
    Anonym (Hemlig gäst) skrev 2013-09-16 15:13:25 följande:

Jag har inte glömt mitt löfte...Fotograferingen är avklarad. Jobbar dock nu .Hann inte lägga upp bilden innan jag åkte...

Gör inget, då jar jag ju ngt att se fram emot... :)
  • Mattias39
    some day skrev 2013-09-16 15:26:06 följande:
    Lucky lips! ;)

Tänk hur en enda liten kroppsdel kan få en hel kropp att reagera och bli 3 grader varmare....Glad
    Din mun är  så otroligt fin!!!
  • Mattias39
    pinkdolly skrev 2013-09-16 15:43:22 följande:

Ytterligare en magiskt fin mun....!!
    Dolly...du har verkligen inga svagheter...allt är toppklass enligt mig!! Drömmer
  • Mattias39
    Anonym (Hemlig gäst) skrev 2013-09-16 20:57:47 följande:
    Lite fånigt känns det att kalla mig hemlig gäst nu...Nåväl..Eftersom jag lovat bilder...

.

mmm...visste att jag kunde lita på en av mina absoluta favorittjejer i tråden...du levererar alltid... :)
    TACK!!  Glad
  • Mattias39
    småsugen skrev 2013-09-17 10:21:23 följande:
    Å en till då...

Ser bra ut, småsugen...!! :)
    Välkommen hit, hoppas vi får se många fler med dig!! :)
  • Mattias39
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-17 10:12:15 följande:
    pinkdolly skrev 2013-09-17 10:09:31 följande:

Ni är såååååååååååå fina!!
    Tack för att ni gör min tisdag mycket trevligare!! Glad
  • Mattias39
    småsugen skrev 2013-09-18 11:33:41 följande:
    Nu får jag ju mersmak EN till sen måste jag verkligen göra lite nytta! Tyst
    fläcken på spegeln bjuder jag på...

Lätt att få mersmak, Småsugen....Men kan lova at tdet är fler än du som får mersmak av dina bilder...!!
    Kul att du hittat hit...och du är VÄLDIGT fin!!! Glad
  • Mattias39
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-18 13:51:08 följande:
    Solig Fin som alltid!

Skynda dig FV...det är TÄVLING...du måste snabbt lägga upp en bild som är bättre än Dollys... !! Flört
  • Mattias39
    Lynxx skrev 2013-09-18 14:16:21 följande:
    Om du syftar på vem som närmast "lever upp" till dagens kvinnoideal så förstår jag ditt resonemang.

Dock har det ingen betydelse om du är ute efter att upphetsa killarna här. En kvinnokropp är det som tänder män, Punkt slut. Något som många kvinnor verkar ha missuppfattat (Män oxå för den delen)...

Nja....håller med delvis...alltså i grundtanken att ALLA kvinnokroppar är vackra och att de duger. Och att ALLA kan få män tända. Jag tycker verkligen att de allra flesta här inne är fina!

Däremot så skulle jag vilja säga att många kanske inte blir tända på en random-kropp som man inte har ngn relation till. Jag är sån iaf och jag tror inte jag är ensam.
    Sen måste jag säga att för egen del så tittar jag inte i tråden för att bli tänd. Även om jag tycker att de allra,allra flesta bilder på tjejer/kvinnor här inne är jättefina,sexiga och vackra...så blir jag inte upphetsad o kåt på det sättet.

Svar på tråden Helkroppstråden