Inlägg från: fialotta85 |Visa alla inlägg
  • fialotta85

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2014-01-24 10:58:04 följande:

Fina Fiiiiiia! Heeeeej smile1.gif
    Minns du mig?

Jag drömmer om dig varje natt! Vill bara hångla upp dig, prick SÅ fin är du!

Puss Kyss

Prrr!
    Hur skulle jag nånsin kunna glömma Katten med stort K?!

Kom hit o hångla då! Jag öppnar vinflaskan redan nu
  • fialotta85
    Border skrev 2014-01-24 11:49:47 följande:
    Snygg!!! Och vilka fina läppar du har dessutom!
    Tack snäckan!! Klart du ska lägga upp en bild! Av den lilla bild jag ser så ser du jättefin ut
  • fialotta85
    Zack skrev 2014-01-24 13:13:47 följande:
    Herre min skapare Fialotta! Vilka härliga bilder du postar. Har jag tidigare sagt att du är snygg, läcker, sanslöst attraktiv och har otroligt sensuella läppar? Jo, det har jag nog, men det tåls att sägas igen, igen och igen :). Trevlig helg snäckan!
    Wow Zack.. Snacka om egoboost jag fick nu! Tack du underbare man, lär ju sväva på moln hela helgen hoppas din helg blir fantastisk!
  • fialotta85
    Weppan skrev 2014-01-24 14:08:32 följande:

som sagt, träning först...

Ojoj.. Vart gymmar du?
  • fialotta85
    Georg5567 skrev 2014-01-24 14:11:08 följande:
    WOW du levererar verkligen.........shit inbox :)
    Tack goding ;)
  • fialotta85
    LostInTranslation skrev 2014-01-24 17:03:34 följande:

Bjuder idag...

Lika het som man kom ihåg dig ja
  • fialotta85
    Movit skrev 2014-01-24 16:45:29 följande:

Fialotta, NN, Pillan & Flickan.....Vilka bilder ni bjuder oss på, ni är helt fantastiska allihopa.

Fialotta.....Har nog konstaterat att du HAR norra halvklotets sensuellaste mun, men det visste du redan att jag tycker.

Border.......jag läggare det namnet på minnet. Sällan dyker det upp någon som förutom att hon/han verkar vara väldigt trevlig.....men HELVETE (uräkta mitt burdusa ordval) men så vacker du är.

Tack att det äntligen är fredag och lite ledigt så ni kan lägga upp lite bilder....kansek herr Movit kanske kan göra er sällskap med ett stycke bild snart också.

Hjärta{#emotions_dlg.flower} På er!!

Movit, du får mig verkligen att le när du skriver så. Tack så mycket goding!
  • fialotta85
    LostInTranslation skrev 2014-01-24 17:26:25 följande:
    Mmmm tack Jane! Men som du säger, det är ju innehållet som räknas...
    fialotta85 skrev 2014-01-24 17:20:59 följande:Lika het som man kom ihåg dig ja

Tack detsamma Fia! Jag har sneglat på dig... Hoppas du haft en äventyrlig start på året. Flört
    Hoppas du gillade sneglingarna ;)

Ja, vem vet, vem vet...
  • fialotta85
    LostInTranslation skrev 2014-01-24 17:41:52 följande:

Lite småsegt verkar det ha blivit här det sista. Det måste jag ändå säga.... Kan iofs vara skönt att slipa trängas med massa folk i bara kalsongerna.....

Mmmm... Läckert!

Tolka du det precis som du vill gissar att de där kallingarna fått vara med om en hel del de oxå
  • fialotta85
    Ronga skrev 2014-01-24 18:08:50 följande:

när lägger du upp en ny bild fialotta? :)

Räcker det inte med en per dag? :-O
Svar på tråden Helkroppstråden