• Zack

Helkroppstråden

villaste skrev 2014-12-04 15:06:45 följande:
    Fast det stämmer inte... De som får mest kommentarer är de som har "lite kött på benen" om man säger så...

Jag är mer åt det smalare hållet och får inte alls så mycket kommentarer som de rundare.. Men det spelar ingen roll, för alla har olika preferenser. Dock ska man inte hänga i tråden om man är missnöjd och vill ha bekräftelse eftersom det kan bli fel om man inte får det. Jag bryr mig inte om ifall nån har kommenterat min bild, eftersom det roliga är att posta och lägga upp bilder.

Sen beror mycket på när man postar sin bild, vilka som är inloggade just då, vilka kommentarer man får smile1.gif
    Ja om jag är inloggad när du lägger upp bilder så blir det i vart fall långa utläggningar om hur sjukt sexig du är toppat med sexuella anspelningar ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-07 22:20:28 följande:

Vilka tråkigheter det var här!! smile4.gif
    Bjuder på en adventsbild...

Herre jösses vilka fantastiska adventsben med tillhörande rumpa. Fyra tända adventsljus av fyra möjliga för den bilden, dagen till trots ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 15:07:23 följande:

Tänk att en bak kan göra sig så fantastiskt bra på bild. Fast det är förmodligen en kombination av bakdelen i sig självt, och vetskapen att kvinnan den sitter på är lika vacker. Alltid lika trevligt att se dig här, ditt lilla skogsrå ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 21:59:27 följande:
    Min Zacken så kul att se dig eller vad man nu ska skriva smile5.gif  
    hoppar typ jämfota och håller tummarna efter en bild på dig smile2.gif
    Okej, okej. När du nu både hoppar och håller tummar, så kan jag ju inte göra annat än att behaga dig ;)....och eftersom jag ändå ska in i duschen så....
  • Zack
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 19:28:13 följande:

phpLeh4UY87482.jpg

Ibland händer det :p

Fredagslyx att få se en vacker kvinna i en så smakfull, men sparsam förpackning. Helt i min smak, och jag glad för att det händer, förhoppningsvis sker det framöver oftare än ibland ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-30 21:43:25 följande:

Men zacken då!! Trodde du hade lärt dig det, att du kan ju inte lämna spår efter dig utan att lämna en bild smile5.gifsmile5.gif  

Attans också. Jag som försökte smyga runt knutarna ;). Tagen med fingrarna i kakburken helt enkelt. Om du börjar, så kanske jag får upp handen ur burken och klär av mig ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-30 22:15:33 följande:
    hahahaha...jag läste kukburken Drömmer  fel tankar på gång känner jag...hahaha! 
    Fast det blev lite roligt om du byter ut kakburken mot kukburken! 
    Jag som inte har nån ny bild smile4.gif sitter fullt påklädd med raggisar under en filt, lite kyligt i skogen vettu smile5.gif
    He he, Kukburk. Något att plocka fram när man får fint besök....eller om man kommer och besöker dig i skogen..."varsågod och ta för dig"....;)

Du får väl lägga på ett par vedklabbar till då så du får upp värmen. Och nästa gång så får du allt ta och höra av dig i god tid så kan jag komma och bidra med lite mänsklig värme ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-25 13:08:24 följande:

Mystjejen iförd värsta myströjan. En liten visuell energikick så här på eftermiddagen :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-20 11:26:40 följande:

Grym bild Piiiiiiillan!! Fager som få, och rätta mig om jag har fel, men visst har du varit hos frissan för nyligen? Tycker det ser ut som om kalufsen har blivit lite rakare i sin utformning. Schnyggt hursomhelst :)
  • Zack
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 10:48:47 följande:

phpBfgO0127885.jpg

Vilken efterlängtad comeback! Och nu får du allt vara här för att stanna, därmed basta ;).
Svar på tråden Helkroppstråden