• Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-25 16:04:23 följande:
    Man kan väl vara lite julig på juldagen också Solig

Du har verkligen en vacker kropp, så fina former
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-12-23 09:46:45 följande:

Vill passa på att önska alla en god jul {#emotions_dlg.flower}Tomte
    Åååh...gud i himmelen, att kyssa dom läpparna, att kyssa dina läppar, Gumman, det är som att kyssa en Ängel. Fel, det är som att kyssa en Gudinna....
    .....det är som att kyssa en kärleksgudinna, den absolut vackraste av kärleksgudinnorHjärta

När jag kysser dig, så slutar jorden snurra, du stannar tiden, bokstavligt talat, luften blir elektrisk, ALLT annat stannar, det finns bara du och jag, och inget annat. Att kyssa dom läpparna, att kyssa dig, det är det mest vidunderliga som finns.

Jag älskar dig, Gummanstarplucker

Pussluvhugs.gif

Din Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (pillllan)
    Anton Chigurh skrev 2014-12-26 00:00:26 följande:
    Åååh...gud i himmelen, att kyssa dom läpparna, att kyssa dina läppar, Gumman, det är som att kyssa en Ängel. Fel, det är som att kyssa en Gudinna....
    .....det är som att kyssa en kärleksgudinna, den absolut vackraste av kärleksgudinnorHjärta

När jag kysser dig, så slutar jorden snurra, du stannar tiden, bokstavligt talat, luften blir elektrisk, ALLT annat stannar, det finns bara du och jag, och inget annat. Att kyssa dom läpparna, att kyssa dig, det är det mest vidunderliga som finns.

Jag älskar dig, Gumman

Pussluvhugs.gif

Din Anton
    Herrejösses vilken man du är vilken kärleksförklaring hon får i tråden...
    all lycka till er två
  • Anonym (NT)
    ÄngDal skrev 2014-12-25 16:47:41 följande:
    God Jul, NT! Du är alltid lika delar söt, vacker, oemotståndlig och sexig.
    Hihi tack snälla du Glad
    straight arrow skrev 2014-12-25 17:18:55 följande:
    Absolut... och läckert!
    Tack!
    Aros02 skrev 2014-12-25 17:33:11 följande:
    Sött som luddig polkagris!
    Låter inte så smarrigt med en luddig polkagris bara Flört
    Anonym (Evert) skrev 2014-12-25 17:49:07 följande:
    Fuck me sideways...
    Solig
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-25 18:02:06 följande:
    Finklädd! Härligt firande du bedriver. Förstod dock inte hur julafton kan vara långtråkig. Det är ju en ordnad form av kaos.... :)
    Julafton är ju bara ett evigt väntande. Man väntar på mat, sen på Kalle, sen på klappar, sen på att få åka hem Tungan ute
    Anonym (Morgon) skrev 2014-12-25 18:43:56 följande:
    Det var vackert...
    Tack!
    NarrClown skrev 2014-12-25 19:30:04 följande:
    Julen kan fortsätta ett tag till. :)
    Ända till påska!
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-25 21:34:49 följande:
    Du har verkligen en vacker kropp, så fina former smile1.gif
    Tack detsamma fina du!

• straight arrow
    Fröken36 skrev 2014-12-26 11:05:01 följande:

God morgon alla fina...

Det ser ut som en fin morgon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

God fortsättning...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2014-12-26 00:00:26 följande:

Jag älskar dig, Gummanstarplucker

Pussluvhugs.gif

Din Anton

Å...Du gör mig rördSoligHjärta
    Ja, tiden stannar verkligen när vi kysser varandra...och det är ju rätt så märkligt eftersom att tiden annars går alldeles för fort när vi är tillsammansFlört
    Älskar digHjärta
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-26 11:33:47 följande:

Tack!Låter inte så smarrigt med en luddig polkagris bara

Nä det e det ju inte, inte just luddet förstås. Men ibland e det sånt man måste genom för att komma åt sötsakerna. Bara att sila genom tänderna å spotta ut! :)