• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow

Verkar bli livat i Uppsala på nyår, haha...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Prinsessan 83
    straight arrow skrev 2014-12-30 12:32:01 följande:

phpb8u2o193089.jpg

Verkar bli livat i Uppsala på nyår, haha...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Ja de verkar så! Haha

Snyggt!
  • Aros02

Straight arrow och Prinsessan 83, ni ska inte behöva känna er utanför. Skicka er nakenkostym på kemtvätt i god tid innan så ni är ert bästa jag så bjuder jag på taxi sen varifrån ni än kommer.

Gäller även alla andra som vill delta!

• Sphynxpappa

Jag vill ge er alla som visar era kropper en kram så här på slutet av 2014 {#emotions_dlg.flower}
    Nästa år är planen för mig att visa min kropp...den är satt i förändring från september och formen börjar bli bra. Glad

GOTT SLUT & GOTT NYTT ÅR Skål

• Anonym (mmmh)
    Aros02 skrev 2014-12-30 12:46:34 följande:

Straight arrow och Prinsessan 83, ni ska inte behöva känna er utanför. Skicka er nakenkostym på kemtvätt i god tid innan så ni är ert bästa jag så bjuder jag på taxi sen varifrån ni än kommer.

Gäller även alla andra som vill delta!

Va dyrt :P . Kan nog komma upp. Inte så långt :)

Och tack alla för fina kommentarer <3
  • jögga06
    Anonym (mmmh) skrev 2014-12-30 12:52:14 följande:

Hörrdu, jag ska ju komma till dig! Tungan ute
  • ulfsas
    Anonym (Miss Secret Agent) skrev 2014-12-29 16:18:14 följande:
    Här e jag smile1.gifphp9XqybT26080.jpg
    VackertSolig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anton Chigurh
    Aros02 skrev 2014-12-30 12:29:04 följande:

En till Uppsalabo här!

Här verkar finnas så många att vi skulle kunna ha helkroppsparty ju!

Klädkod - nakenkostym

Plats - domkyrkan

Tid - låt PM kedjan gå!

Välkomna!!
    Jag har inte glömt dig, Aros....Glad hav förtröstan. Schemat kommer.

Lovar.

Ha ett riktigt gott nytt år...

//Anton dance.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ulfsas
    Anonym (mmmh) skrev 2014-12-30 09:12:12 följande:
    Lite ensamt här, va har ni för er på nyår då? :)

phptml1Se96027.jpg
    Blir nog oxfilé tillsammans med sonen kan jag tänka mig.Solig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Aros02
    Anonym (mmmh) skrev 2014-12-30 12:52:14 följande:

E på mitt generösa humör å då e inga kostnader för höga för mina vänner här i helkroppstråden. Bara att hoppa in i taxin när den dyker upp för att hämta dig!