• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    Tessos skrev 2015-01-01 20:16:37 följande:

Gott Nytt År på er!

Vilken tråkig stämning det var här för tillfället. Hoppas det blir bättre.

Jag lade in några bilder här för nån månad sen under nicket "ny i tråden". Men orkar inte vara anonym längre.

Hoppas ni alla hade en underbar nyårsafton

Som "ny i tråden" tyckte jag du hade en fin kropp. Nu som "Tessos" ser jag att ansiktet är lika vackert.
  • Anonym (Kaponjär)

[quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote] Tjena tiger! Klöser du klona eller?

• Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-02 11:29:42 följande:
    [quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote] Tjena tiger! Klöser du klona eller? smile2.gif
    Brukar inte behöva klösa klorna
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:38:28 följande:

Tjena tiger! Klöser du klona eller?
    Brukar inte behöva klösa klorna [/quote] Säkert! Men blomsprutan åker fram om du börjar pinka in revir bara då att du vet, ja och kopplat med!
  • straight arrow

[quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Vackert som vanligt... men du är då särskilt ovanlig!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • villaste

God morgon på er alla

Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än

• Noname00
    villaste skrev 2015-01-02 12:07:41 följande:

God morgon på er alla

Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än

Godmorgon på dig
  • Noname00

[quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Kan erkänna att den där vill man hålla i

• Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-02 11:54:37 följande:
    Brukar inte behöva klösa klorna [/quote] Säkert! Men blomsprutan åker fram om du börjar pinka in revir bara då att du vet, ja och kopplat med!
    Jag är inte mycket för revir, men det där med kopplat är nog mer min grej