Inlägg från: justnextdoor |Visa alla inlägg
  • justnextdoor

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-28 17:23:49 följande:

Självklart smile2.gif men raggisarna får du på köpet smile5.gif
    Så länge det är "bara raggisar resten hud" bilder så är det helt perfekt! Deal? I såfall kan du börja posta kvällens bild!
  • justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-11-28 18:18:27 följande:

I en stad nära mig Dörren Drömmer???

Jag är nästan alltid i städer nära dig, jag är som en jävla geting surrande runt honungen bildligt talat
  • justnextdoor
    Anonym (patetiskt) skrev 2013-11-28 18:33:55 följande:
    Jag gör så gott jag kan. Glad
    Jag förstår det, men jag tror du kan lite bättre! Jag tror på dig Anonym "Patte"! är du man eller kvinna?
  • justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-11-28 18:22:50 följande:

Haha ja det svaret blev jag ju mycket klokare av ............ NOT SkrikandesFlört!!
    Just nu är jag norr om stora staden, min resa kommer dra igenom några städer på väg söderut så är det party hos dig så kan jag bjuda på en bira!
  • justnextdoor
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-28 18:58:43 följande:

inte lite du begär smile5.gif
    Jag är en ganska tuff förhandlare, framförallt vill jag ha bra relation med mina grannar och då tycker jag lite heta nakenbilder med enbart raggisar inte är att begära för mycket
  • justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-11-28 19:17:43 följande:
    Party och party..... vad sägs om en sängfösare DrömmerFlört!!??
    engdahl skrev 2013-11-28 19:00:43 följande:Mm, du är då HET!!!!
    CoolSolig!!"Tur" som i "svalka av sig" Flört?? 

Hahaha Det får mitt partyklockspel att bjällra så jag definierar nog det som party men jag bjussar nog inte på en bira, ska du ha något att dricka får du själv dra i pumpen!
  • justnextdoor

En liten bild med tillhörande kvällsquiz.. Nja snarare fråga. Vad gör jag på den här bilden? Gissa på man kan säkert vinna fint pris

• justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-11-28 19:32:31 följande:
    Jag har kunnat njuta av er men inte kunnat posta/skriva Obestämd!
    Philipsson skrev 2013-11-28 19:24:11 följande:Skicka inte mer nu. Jag blir ju sjuuuuk...
    Oj förlåt....... låter ju inte alls bra Förvånad!!Bara den innehåller Zero så är jag nöjd Skål!!

Sprute Zero???
  • justnextdoor

Det var ju en jävla rolig tävling jag startade, ingen ser någon bild??

• justnextdoor
    justnextdoor skrev 2013-11-28 19:28:07 följande:

En liten bild med tillhörande kvällsquiz.. Nja snarare fråga. Vad gör jag på den här bilden? Gissa på man kan säkert vinna fint pris smile5.gifphpo2ZZR840444.jpg

Ser ni den nu?
Svar på tråden Helkroppstråden