• Speak up

Helkroppstråden

JoJs mamma skrev 2013-12-06 14:35:12 följande:
    Bara för JD? Skrikandes

Läckerbit där! Drömmer
    Haha, nja... Bilden är ju till allmän beskådan givetvis. Men det var ändå Jane som bad så vackert. Haha! Solig Nu vill jag bara ha höra hennes egen reaktion också förstås. Drömmer
  • Speak up
    Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-06 14:42:57 följande:
    Ja, jag tycker att du är helt makalöst snygg! Önskar jag ägde engdahls uttrycksförmåga, då hade jag beskrivit ditt utseende i mer poetiska ordalag än jag nu är förmögen att göra. Tyvärr blir det bara ett: GLÖDHETT!
    Hahaha... Alla kan inte vara poeter, Jane. Flört "Glödhett" får väl bli en kortfattad sammanfattning. Tack ändå, Jane. Kul att få uppskattning! Solig 
    (När får jag se dig då?)
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-12-06 22:00:20 följande:
    Om det DUGER ???... Klart det gör... vackre unge man SoligFlört
    Men åååh... Tack för det, du härliga äldre kvinna. Skrattande{#emotions_dlg.flower} Vad glad jag blir!
  • Speak up
    Anonym (badsugen) skrev 2013-12-06 15:36:32 följande:
    Du är så jäkla vacker att jag var tvungen att söka på den där bilden för att kolla om du snott den från en modellagentur eller nåt. Otroliga ögon. Och vilken bra bild, är det ett proffs som fotat eller blev det bara så där bra ändå?
    Hahaha, oh wow! Tänk att jag kan vara så vacker i någons ögon. SoligHjärta
    Nåja, där gick du bet hoppas jag. För mina bilder ska inte finnas på några modell-sidor. (Om det fanns någon skulle de ha snott dem från mig!) Haha! Flört
    Och ja, det är ett proffs som tagit bilden - i en modellstudio. Dock är jag ingen modell skall sägas.
  • Speak up
    NyttNamn skrev 2013-12-06 15:42:27 följande:
    En liten reprisbild innan jag säger TREVLIG HELG!! Skål

Hihi... Ouch! FörvånadFlört
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-12-06 16:40:52 följande:
    Åhh....... du väcker moderkänslorna inom mig... vill bara ta ditt ansikte mellan mina händer och vila det mot min barmFlörtKyss.

Kort sagt........ du är skitsnygg Glad!!!
    Hahaha... Moderskänslor? Barm? Uuh... Vet inte vad jag ska tycka nu riktigt. Tungan ute
    Men tack för att du tycker jag är "skitsnygg", Mangoo! Solig
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-12-06 17:24:47 följande:

Du är väldigt snygg unge man
    Naaawh... Drömmer Jag var visserligen yngre än vad jag är nu när den där bilden togs men... "Unge man"? Skäms
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-06 17:51:22 följande:
    Het, het, het...!Solig{#emotions_dlg.flower}
    Whiiiie! Skönt att även få höra det från en lite "yngre" kvinna! SoligHjärta Tack Matildet!
    (Inget ont alls om er lite äldre kvinnor!!!) Drömmer Era åsikter uppskattas lika mycket. {#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    Aupendi skrev 2013-12-06 19:02:32 följande:

Godkväll! Solig
    Sådana rådjursögon... Skäms
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-06 21:11:56 följande:

Wow! Läckert, vackert ljus du fått till här, tjejen! Solig{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden