• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mongo fraan yttre rymden
    ChristianB skrev 2015-01-06 17:27:02 följande:

Y

Tekniken är värdelös. Tror inte man kan använda smartphones eller plattor. Använd en vanlig dator. Börja skriv i tråden. Gå sedan till den bild i datorn och tryck på kopiera. Gå sedan tillbaka till tråden och välj klistra in..Värdelöst men det fungerar iaf.
    Ronga skrev 2015-01-06 17:41:43 följande:

Testa via familjeliv appen. För mig krånglar det också ibland men det hjälper alltid när jag postar bilder via gamla.familjeliv.se

Surfar aldrig på smartfåns. Ska testa era råd dock.

• Aros02
    Anton Chigurh skrev 2015-01-07 18:29:10 följande:

Såhär kan ett pendeltåg se ut. Tro det eller ej.

Kram //Anton

Jävla märkligt pendeltåg det dära. Aldrig sett nåt sånt. Vilken sträcka kör du mest och hur många vagnar drar du?
  • Prinsessan 83
    nysingel skrev 2015-01-06 20:33:58 följande:

Gokväll alla helkroppsfolk :)

Hej snygging!

Välkommen till singel världen
  • Beverly Marsh
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-07 14:43:06 följande:

Så snygg! Och du, jag är likadan när det gäller myssockarna Flört
  • Beverly Marsh

Kände mig rätt söt när det var dags för utgång på annandagen Skål

Men när jag kom hem sen nästan ett dygn senare var det snarare en fågelskrämma som steg innanför dörren. Det har jag dock ingen bild på, vill ju inte skrämma er smile2.gif

• Tom Araya
    Beverly Marsh skrev 2015-01-05 15:19:16 följande:
    jögga06 skrev 2015-01-05 08:27:55 följande:
    Skitsamma vad du hette innan, vacker är du iaf!
    Anonym (UUU) skrev 2015-01-05 12:36:38 följande:
    Så där ja, fuck på dig också.Kyss
    Meeen, jag är inte alltid vacker Flört

Mitten längst ner är visst mest "jag" enligt mina vänner Tungan ute

Beverly Marsh skrev 2015-01-06 19:35:08 följande:

Hoppas alla har en trevlig kväll! Solig

Fy tusan vad vacker du är....och vilket hår... FörvånadFlörtSolig
    ...får en gammal man som jag att önska han var 15 år yngre...

• ulfsas
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-05 15:01:49 följande:
    Älskar att kyssas!

Fler som delar mitt intresse
    Heta långa kyssar och
    Mys finns inte mkt som slår de smile5.gifphpDKSDum65074.jpg
    Solig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Beverly Marsh skrev 2015-01-07 21:14:25 följande:

Men när jag kom hem sen nästan ett dygn senare var det snarare en fågelskrämma som steg innanför dörren. Det har jag dock ingen bild på, vill ju inte skrämma er smile2.gif

Läckra kläderOskyldig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Beverly Marsh

Va snäll du är Tom :) Blir så glad av alla fina kommentarer jag får! Tack snälla :)

Tom Araya skrev 2015-01-07 21:21:59 följande:
    Beverly Marsh skrev 2015-01-06 19:35:08 följande:
    Hoppas alla har en trevlig kväll!
    Fy tusan vad vacker du är....och vilket hår... ...får en gammal man som jag att önska han var 15 år yngre...

• Noname00
    Beverly Marsh skrev 2015-01-07 21:14:25 följande:

Hade jag träffat dig ute så hade du aldrig kommit hem den kvällen, jag hade tagit hand om dig ;)