• Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-08 22:38:19 följande:
    Jag ska bra gå och greja lite, men är det något ni vill så vet ni vart jag är, när jag kommer tillbaka så förväntar jag mig lite bilder faktiskt. smile5.gif Ni vet min önskan er lag... ungefär eller måste jag be snällt? smile2.gif
    Troligtvis måste du be snällt, känns det som  
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-08 23:51:22 följande:
    Troligtvis måste du be snällt, känns det som   smile5.gif
    Just det glömde tillägga att det är bilder på alla fina män här inne som Kaponjär fiskar efter
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-08 23:55:33 följande:
    Just det glömde tillägga att det är bilder på alla fina män här inne som Kaponjär fiskar efter

Bättre om du äter din kvarg och är tyst tycker jag! Man ska inte prata med mat i munnen!
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-09 00:01:26 följande:

Bättre om du äter din kvarg och är tyst tycker jag! smile2.gif Man ska inte prata med mat i munnen! smile2.gif
    Hahaha...Är redan mätt och belåten, så nu kan jag öppna käften och prata utan att du får mat på dig...sådeså Tungan ute
  • Anonym (pillllan)
    Polis123 skrev 2015-01-09 00:03:16 följande:
    En liten bild får jag väl bidra med..
    Bra initiativ konstapel kling väldigt bra del av kroppen att visa upp också! 
    10 + till dig 
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-09 00:15:15 följande:

Hahaha...Är redan mätt och belåten, så nu kan jag öppna käften och prata utan att du får mat på dig...sådeså 

Tur det, annars hade det väl varit en myrstack av smulor på vardera sida du sitter så som du mal på. Men prata på du, jag går och lägger mig...