• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Crizze79
    Anonym (TrotsAlltFredag) skrev 2015-01-09 19:21:54 följande:

Tack ... farligt det här, man kan ju få mersmak... 

Det ser jag och många fler fram i mot
  • NarrClown
    Anonym (LoveTattos) skrev 2015-01-09 13:29:57 följande:

Syndar lite

Älskar tatueringar? Har du några själv? Snygg bild. :)
  • straight arrow
    Anonym (TrotsAlltFredag) skrev 2015-01-09 19:24:11 följande:

Men hur göööör man då? något knep?  

Min första... och den är ju där iaf

Snygg bild!

Gör bilderna mindre innan du laddar upp dem så blir de inte vända åt sidan...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • kanalltidblibättre
    Anonym (TrotsAlltFredag) skrev 2015-01-09 19:24:11 följande:

Men hur göööör man då? något knep?  Skrattande

Min första... och den är ju där iafGlad

Egentligen är jag fel person att fråga:)

Bildstorleken ska minskas. Om du använder appen så är den som att försöka åka till månen med en kundvagn. Det gör jag:)
  • Anonym (TrotsAlltFredag)
    Crizze79 skrev 2015-01-09 19:30:06 följande:
    Det ser jag och många fler fram i mot

Haha... ja, får se om det blir så en vacker dag... jag måste ju kanske iaf testa om jag kan få bilden på rätt håll nåndag Tungan ute

straight arrow skrev 2015-01-09 19:37:18 följande:
    Snygg bild!

Tack, och tack för tipset, ska kolla det... Glad

kanalltidblibättre skrev 2015-01-09 19:38:35 följande:
    Egentligen är jag fel person att fråga:)

Bildstorleken ska minskas. Om du använder appen så är den som att försöka åka till månen med en kundvagn. Det gör jag:)

OK... men bildstorleken är ni två inne på iaf...  jag gör ett försök nångång Glad  kanske.... Tungan ute

• Crizze79
    Anonym (TrotsAlltFredag) skrev 2015-01-09 20:16:12 följande:

Haha... ja, får se om det blir så en vacker dag... jag måste ju kanske iaf testa om jag kan få bilden på rätt håll nåndag Tungan ute

straight arrow skrev 2015-01-09 19:37:18 följande:Snygg bild!

Tack, och tack för tipset, ska kolla det... Glad

OK... men bildstorleken är ni två inne på iaf...  jag gör ett försök nångång Glad  kanske.... Tungan ute

Ähh bara vrida på huvudet som åskådare ju
  • Pentra
    Polis123 skrev 2015-01-09 00:03:16 följande:
    En liten bild får jag väl bidra med..
    Jodåsåatt

Mmm... Den överkroppsbilden... Nice! ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (LoveTattos) skrev 2015-01-09 13:29:57 följande:
    Syndar lite

Väldigt vacker synd isf... Vacker, naken och sensuell. ... /Pentra