• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (pillllan)
    Tom Araya skrev 2015-01-21 21:58:34 följande:
    Vilken rumpa du har Pillan! FörvånadTungan ute Den ser man gärna mer av...DrömmerFlört
    Tack så mycket hahaha...då och då kommer den ju upp
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 21:59:27 följande:
    Min Zacken så kul att se dig eller vad man nu ska skriva smile5.gif  
    hoppar typ jämfota och håller tummarna efter en bild på dig smile2.gif
    Okej, okej. När du nu både hoppar och håller tummar, så kan jag ju inte göra annat än att behaga dig ;)....och eftersom jag ändå ska in i duschen så....
  • Anonym (pillllan)
    BmwM5 skrev 2015-01-21 22:13:32 följande:
    Nä absolut inte någons annans rumpa den var fantastisk fin ???? har du lika fin fram del ????
    Tack!! Är ju inte lika bulligt framtill dårå hahaha... Vet inte hur du menar med lika fin framdel...
  • Great balls det of fire
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 22:08:39 följande:

Hej "great balls"! Schysst namn vi får se hur det blir med det kan ju inte köra för mycket rump här

Äsch då, din rumpa är ju mer som konst! Åt det erotiska hållet ;) och sånt kan man ju se väldigt mycket av.

/Balls of great
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-01-21 22:17:08 följande:
    Okej, okej. När du nu både hoppar och håller tummar, så kan jag ju inte göra annat än att behaga dig ;)....och eftersom jag ändå ska in i duschen så....
    Jösses Zacken FörvånadFlörtDrömmer nu hoppas jag ju bara på meeeerrrrraaaa, du skulle in i duschen va, glöm inte kameran Tungan ute Flört hoppar ännu högre och mina tummar blir blåa snart!! 
  • BmwM5

Haha nä jag hoppas att du inte lika bullig där framme ???? jag undra om du har en fin fram del rak och fin ????

Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 22:17:17 följande:

Tack!! Är ju inte lika bulligt framtill dårå hahaha... Vet inte hur du menar med lika fin framdel...

• Tom Araya
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 22:17:17 följande:
    Framstjärt!? Drömmer
  • Anonym (Guy -78)
    Fröken36 skrev 2015-01-21 13:01:28 följande:

En repris

phpyjT4nq87278.jpg

I just have a friendly pussy
    Mums! Vilken kropp. Letar bilden på ditt ansikte men hittar inte?
  • Fröken36
    Anonym (Guy -78) skrev 2015-01-21 23:42:38 följande:

Mums! Vilken kropp. Letar bilden på ditt ansikte men hittar inte?

Finns ingen sån bild, jag är den huvudlöse riddarinnan. ;)
    I just have a friendly pussy
  • Anonym (pillllan)
    BmwM5 skrev 2015-01-21 23:05:40 följande:
    Haha nä jag hoppas att du inte lika bullig där framme ???? jag undra om du har en fin fram del rak och fin ????
    Framdel som är rak och fin?? Hmm Obestämd rak är jag nog, fin vet jag inte, kan nog inte svara på den frågan, vet ju inte vad du tycker är fint