• Beverly Marsh

Helkroppstråden

Puss på dig!

Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-22 19:27:45 följande:
    Haha så kan det gå när man är sådär jävla bedårande vacker som du är!

• Beverly Marsh

Messenger, främst för att jag gillar att veta vem jag pratar med och för att jag gillar korta meddelanden framför långa :D

Mysigast skrev 2015-01-22 20:45:01 följande:
    Ok. Sån är inte jag dock och det vet du nog :), men du känner ju som du känner. Haha vilken mailtjänst gillar du då?

• Beverly Marsh

Haha japp! Och den kommer nog inte synas här mer på ett tag. Eller alls om jag får som jag vill ;)

Mysigast skrev 2015-01-22 20:55:34 följande:
    Den är underbar! Din är dock minst lika fin! Var längesen man såg den :)

• straight arrow
    Maria 434 skrev 2015-01-22 19:04:02 följande:

Jag har tittat en del här och tänkte lägga upp en bild men jag är en teknisk analfabet och får det inte att funka från min telefon.

Jag är inne på gamla fl men lyckas inte ladda upp en bild.

På Android kan man välja "Desktop version" i webbläsaren och få det att fungera med att ladda upp en bild, har man iPhone är det nog lättast med FL-appen. Men nya FL har faktiskt en bra mobilanpassad version där det fungerar bra att ladda upp bilder.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Underhill
    Beverly Marsh skrev 2015-01-22 23:23:31 följande:

Haha japp! Och den kommer nog inte synas här mer på ett tag. Eller alls om jag får som jag vill ;)

Så dejten gick såpass bra!? :) Grattis :)
    E vi överens så kör vi
  • Maria 434
    straight arrow skrev 2015-01-23 06:40:16 följande:
    På Android kan man välja "Desktop version" i webbläsaren och få det att fungera med att ladda upp en bild, har man iPhone är det nog lättast med FL-appen. Men nya FL har faktiskt en bra mobilanpassad version där det fungerar bra att ladda upp bilder.
    :) Då har jag fått bekräftat återigen att jag verkligen är en teknikanalfabet.
    Provade med nya FL och gamla och inget funkade.
  • MrGrip
    Lickiluu04 skrev 2015-01-22 22:21:21 följande:

Mr Grip bättre än inget hoppas jag ;)

Go´morron Lickiluu !

Absolut bättre  - du är bäst - saknar dina foton som brukade dyka upp lite då och då -  Välkommen tillbaka !
  • Jyns79
    Maria 434 skrev 2015-01-23 09:46:51 följande:

Nytt försök från datorn denna gång :)

Fungerade mycket bra denna gången :)
  • Polis123
    Maria 434 skrev 2015-01-23 09:46:51 följande:

Nytt försök från datorn denna gång :)

Funkar ju kanon!! Vackert