• Anonym (Piiia)

Helkroppstråden

Anonym (Första) skrev 2015-01-24 16:11:08 följande:

Droppar en något censurerad bild :)

Enig med Piiillan, om du vill att vi ska titta på dig, så ta nästa bild i ett annat rum. Det enda jag ser och imponeras av i den här bilden är antalet högtalare och storleken på dessa. Du måste kunna blåsa ut väggarna om du drar på volymen.
  • Anonym (Första)
    Anonym (Piiia) skrev 2015-01-24 16:42:18 följande:
    Enig med Piiillan, om du vill att vi ska titta på dig, så ta nästa bild i ett annat rum. Det enda jag ser och imponeras av i den här bilden är antalet högtalare och storleken på dessa. Du måste kunna blåsa ut väggarna om du drar på volymen.
    Känner att det var tur smileyn satt där den gör Skäms

Ang. stereon så har jag varit tokig i högtalare sen barnsben och när andra skruvar Ikea möbler bygger jag högtalare Flört
  • Quexet
    Anonym (Piiia) skrev 2015-01-24 16:42:18 följande:
    Efter ett gäng år tillsammans med den där mannen, har jag en svag känsla av att det faktiskt var högtalarna han ville visa med bild nummer två! Skrattande
  • Jon the papa
    Fröken36 skrev 2015-01-23 22:22:50 följande:

Du glömde ju bilden. Skandal. 

Oj fan också haha! Schämmes mig XD

Hym. Händer inget när jag laddar upp bilder :(
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-01-24 17:38:47 följande:

Efter ett gäng år tillsammans med den där mannen, har jag en svag känsla av att det faktiskt var högtalarna han ville visa med bild nummer två! 

• Anonym (ensamflicka)

Köpte en ny bh häromdagen, var länge sen jag postade något här, så ville bara dela med mig

;)

• Anonym (pillllan)
    Anonym (Första) skrev 2015-01-24 16:11:08 följande:
    Droppar en något censurerad bild :)
    En sån där förstärkare har jag haft, men brände utgångarna och får nu för tiden damma huset! Det positiva i det är ju att tavlorna och inredning står kvar på plats  
  • Nordic1974M
    Anonym (ensamflicka) skrev 2015-01-24 18:36:14 följande:

Köpte en ny bh häromdagen, var länge sen jag postade något här, så ville bara dela med mig

;)

Tack, den var fin och innehållet verkar väldigt imponerande
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-24 16:22:37 följande:
    Ja men då måste vi ju hitta något bra att fylla den med.... Kyss
    Hahaha...kom du med förslag
  • Anonym (ensamflicka)
    Nordic1974M skrev 2015-01-24 18:52:14 följande:

Tack, den var fin och innehållet verkar väldigt imponerande

Sådär en 75E väldigt mysiga, gosiga, smaskiga saker ;)