• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Borkason
    Arcnice skrev 2015-01-25 12:12:53 följande:

Solen värmer skönt genom fönstret idag Solig.

Snyggt :)
  • Borkason

Kunde inte bestämma mig för färg eller svartvitt så ni får färg!
  • Anonym (ensamflicka)
    BmwM5 skrev 2015-01-25 12:07:28 följande:

Tänk om hade haft en sån tur att ligga och hålla om dom brösten en kall vinter dag

Ja tänk om man haft någon mysig här ;*
  • Jon the papa

Eftersom mobilen verkar inte alls vilja ladda upp kort hit får vi testa på datorn :D 

En lite lätt bakfull Jonas får stå för söndagsbuset istället :D 

Hoppas alla goa har haft en riktigt go helg :D 

• Påven Johanna
    Jon the papa skrev 2015-01-25 14:58:00 följande:

Eftersom mobilen verkar inte alls vilja ladda upp kort hit får vi testa på datorn :D 

Fäll ner locket efter dig. 
  • Jon the papa

Haha nope! Det är min rätt att ha locket uppe hur mycket jag vill av ren bekvämlighet :D En av fördelarna att vara herre över sitt egna hem :) 

• Noname00
    Jon the papa skrev 2015-01-25 16:11:19 följande:

Haha nope! Det är min rätt att ha locket uppe hur mycket jag vill av ren bekvämlighet :D En av fördelarna att vara herre över sitt egna hem :) 

Klart locket ska va uppe man vill ju inte inte pinka på sitsen
  • Fröken36
    Jon the papa skrev 2015-01-25 14:58:00 följande:

Riktigt snygg. Jag råkar veta vem du är juh (typ iaf). Tungan ute 

("Du jobbar för Colgate" och "Jag stirrade mig blind på ditt leende!).

Haha, kanske plingar till i skallen på dig då?
    Mount me
  • Quexet
    Anonym (ensamflicka) skrev 2015-01-25 01:24:36 följande:

bjuder väll på lite mer såhär samma kväll.. 

Härliga bilder! {#emotions_dlg.flower}
    Anonym (ful som stryk) skrev 2015-01-25 07:29:22 följande:

Älskar dom!

Tack snälla du! Glad

• Quexet
    Jonte71 skrev 2015-01-25 10:06:55 följande:
    WOW! Vackra bröst som ser inbjudande ut! Oskyldig
    Tack! Kyss