• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fröken36

Ibland hinner man ju inte kommentera för att man sitter med hakan i knät. Har funnits massor med både män och kvinnor jag inte kommenterat.

{#emotions_dlg.flower} Ni är inte bortglömda {#emotions_dlg.flower}.....
    ..

Mount me
  • Beverly Marsh
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-26 19:21:51 följande:
    Nu ser jag på bilderna för att se allas olikheter och att det är roligt att titta på många fina män och kvinnor smile1.gif
    Ja precis, så skulle jag ju skrivit med Solig
  • Pentra

Faktiskt skönt att jag och min sambo är öppna och ok med det mesta. Vi båda kan, utan den andres misstycke eller svartsjuka, se på och låta våra ögon och andra sinnen fröjdas över det som är vackert oavsett om det gäller ting, djur, natur eller människor etc. Det är inte logiskt för oss, tjej och kille, att ett livspartnersskapsförhållande samtidigt skulle innebära att man aldrig mer fick se på det motsatta könet med glädje. ... Snart dags att flukta vidare i tråden igen... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra
    NyblivenVuxen skrev 2015-01-25 23:53:40 följande:

Välkommen till vuxenvärlden du NyblivenVuxen. Naturligt fina och glada bilder på dig! ... /Pentra
  • k14
    Fröken36 skrev 2015-01-26 19:29:23 följande:

Ibland hinner man ju inte kommentera för att man sitter med hakan i knät. Har funnits massor med både män och kvinnor jag inte kommenterat.

Ni är inte bortglömda .....

..

Vad undervisar fröken ?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-01-26 19:15:04 följande:
    Och du Kaponjär, du är som en hel gondoljär av lust och kättja. Om din snorre jag ständigt fantiserar, både när jag onanerar och när jag formaterar.  Annars tyckte jag att du hade en mer än skapligt bra arm faktiskt. 

Haha så romantiskt... Min lilla är inte mycket att fantisera om, blir en väldigt liten fantasi isf.
  • Quexet
    Fröken36 skrev 2015-01-26 19:29:23 följande:

{#emotions_dlg.flower} Ni är inte bortglömda {#emotions_dlg.flower}.....
    ..

Vacker som vanligt. {#emotions_dlg.flower}

Blev lite inspirerad av naket, så... Oskyldig

• Anonym (Louisa30+)
    Quexet skrev 2015-01-26 20:28:32 följande:

Vacker som vanligt. 

Blev lite inspirerad av naket, så... 

Ni är så himla modiga och era bilder är superfina!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2015-01-26 19:55:08 följande:

Vett och etikett. 

E det du Maggan? Inte visste jag att det satt en sån där kropp på ditt huvud fru Ribbing!