• Jon the papa

Helkroppstråden

Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 08:40:50 följande:
    Time for shower :)
    Herre min gisses! Haha och lite rosa på det! Hymn är det ok att fria o sånna där grejer online XD ! Eller typ inreda buren i källarn typ tills du kommer på bättre tankar :D ! Makalöst helt enkelt! (3 av 4 "!" känns inte som om att de va förmycket)
  • Anonym (Ducey)
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 08:15:02 följande:
    godmorgon :)
    11/10!
    Pillare skrev 2015-01-28 08:48:10 följande:
    Dagen börjar på ett vackert sätt.

11/10 här med!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-28 08:09:40 följande:

Godmorgon

Godmorgon kompis. Härlig bild...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-28 08:09:40 följande:

Godmorgon

Herregud! Har du redan vaknat och hunnit både lägga upp och plocka bort en bild. Jag har i alla fall grävt fram ett par mysbyxor och kommer leverera som utlovat idag.... Hoppas du hinner se det innan jag plockat bort bilden bara Tungan ute
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 08:40:50 följande:

Time for shower :)

Fina bilder, fan du har fått många nummer... När det är tävling så är det så jag ger en triljon/triljon, fan den som kan bräcka det...
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-28 08:54:06 följande:

Herre min gisses! Haha och lite rosa på det! Hymn är det ok att fria o sånna där grejer online XD ! Eller typ inreda buren i källarn typ tills du kommer på bättre tankar :D ! Makalöst helt enkelt! (3 av 4 "!" känns inte som om att de va förmycket)

Ofcs ett par rosa ;)

Haha, men e la söt du ;) tackar ;D
  • Anonym (nykomlingen)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-28 09:45:15 följande:

Fina bilder, fan du har fått många nummer... När det är tävling så är det så jag ger en triljon/triljon, fan den som kan bräcka det...

Vi får väl ta å dra igång en tävling då kanske? :D
  • Wally

Tittar in emellanåt, fint som läggs, ger ett litet bidrag från ombytet imorse.

• Anonym (Jane Doe)
    Wally skrev 2015-01-28 09:56:23 följande:

Tittar in emellanåt, fint som läggs, ger ett litet bidrag från ombytet imorse.

Tjusig rygg och perfekt öra! 
  • LostInTranslation

För mjukisbyxfetishisterna.......Oskyldig