• Pillare

Helkroppstråden

Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:23:55 följande:

Det börjar ordna till sig i alla fall... 

Bra att höra! Jag blev orolig när du inte svarade på väldigt länge.. Kolla pm och se!
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:22:43 följande:

Intima bilder är bara en tråd likt HKT www.familjeliv.se/forum/thread/74331630-intima-bilder

Mina bilder är en grupp som visar lite mer än Intima o HKT (eller MIna bröst).. 

www.familjeliv.se/forum/group/123409

Mina vågade, visar lite mer ändå... 

Jag hoppas fortfarande att gå in i vågade men lyckas inte. Får se om det händer denna månad, håller tummarna.
  • Pillare
    Jon the papa skrev 2015-02-02 22:34:01 följande:

Får se ifall man blir insläppt i den där intima bilder :) Fast ser inte riktigt skillnaden på HKT och intima bilder haha. Borde inte bara alla samlas här i denna enorma tråd haha. 

Haha fasen måste jag vada igenom 160 sidor på dina bröst jakt nu också XD

HKT och Intima Bilder är ungefär likadan, bara att Intima är nyare.
  • Pillare
    Jon the papa skrev 2015-02-02 22:38:04 följande:

Jaja ok, men mina vågade bilder väntar jag på att bli insläppt på, haha fatta inte att man skulle skriva utförligt så skrev bara nått kort om att "här är jag typ" haha. crap, jaja en får väl hoppas då. 

Först kommer in i 'mina bilder' om man är duktig på typ hkt, sen om man är duktig i den andra (som jag troligen inte varit men försöker ändå) får man komma in i vågade.
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:42:29 följande:

Jag tror att om du kommer med i "Mina bilder" o postar lite där, har du nog större chans att komma med i vågade... Kanske? 

Håller med, han kommer inte få problem med att komma in där.

Gillar, igem, får jag fråga nåt privat?
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:59:32 följande:

Fråga på?! 

Ja, kolla dina meddelande är du snäll ocj svara där.
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 23:17:35 följande:

Har just nu 44 olästa... Tar det en annan dag... Kanske imorgon. 

Okej, kortfattat ville bara veta om du är arg på mig (dock ingen aning varför) eller om du har bara varit upptagen och allt är bra mellan oss.
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 23:23:56 följande:

Inte arg, VÄLDIGT upptagen, fortfarande lite mycket nedåt...  Men saker börjar ordna upp sig... Kanske, i alla fall för mig... 

Så fucking skönt att höra!

Glad att du mår bättre och att trenden drar sig uppåt! Enorm kram på dig kära vän, gå lägg dig nu. :-*
  • Pillare
    Jon the papa skrev 2015-02-03 12:17:04 följande:

Wohoo :D Kom med i gruppen mina bilder :D 

Grattis och välkommen!
  • Pillare
    LostInTranslation skrev 2015-02-03 12:21:11 följande:

Grattis ! Den har jag aldrig varit med i. Den andra däremot, bra skit haha..

Jag är bara med i den ena, får se om jag får komma in i den andra med.
Svar på tråden Helkroppstråden