• Zack

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-05-09 22:51:01 följande:
    Jädrans smile2.gif herregud smile2.gif förfinar mina svordomar som flög ur munnen på mig Drömmer
    Det var en väldig eggande bild! Nu önskar jag igen *håller tummarna och tår* på att din sommarstuga är i mitt område smile5.gif
    Schnyggt zacken smile2.gif  
    Ja tänk då hade jag nog flyttat ut till stugan permanent ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-05-09 23:08:48 följande:
    Hade nog kommit och våldgästat dig permanent då smile5.gif
    Du hade varit så välkommen så :). Så kunde vi sitta där framför brasan och smälta inför varandra :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-11 22:43:50 följande:
    Har redan varit medlem i slutna och ska det vara mer naket än det jag brukar lägga ut här, så är det inget för mig smile1.gif  
    Efter min långa frånvaro från HKT, kan du inte påminna mig om hur naket det nu är du brukar lägga ut här. Behöver fräscha upp minnet ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-11 22:43:50 följande:
    Har redan varit medlem i slutna och ska det vara mer naket än det jag brukar lägga ut här, så är det inget för mig smile1.gif  
    Efter min långa frånvaro från HKT, kan du inte påminna mig om hur naket det nu är du brukar lägga ut här. Behöver fräscha upp minnet ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-11 23:51:37 följande:
    Only for you my soulmate   smile5.gif

Jösses Pillan! Vilken "visuell smocka" att vakna upp till. Skulle just gå upp ur sängen, men jag tror jag tar ett par minuter till under täcker för att sansa mig lite :)
    Nu minns jag vad det är som gör HKT så intressant att besöka ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-12 23:05:46 följande:
    Åååååå...ska vi snart gå bakom kulisserna smile5.gif
    Gärna, säg bara till var och när, så står jag och väntar på dig bakom draperierna ;)
  • Zack
    riversnroads skrev 2015-06-19 20:08:49 följande:

Glad midsommar tråden

phpb6uCnw33427.jpg

Detsamma till dig Meppe. Trevligt att få ett ansikte till den välsvarvade kroppen. Ett väldigt vackert ansikte bör väl lite försynt tilläggas.

Och med hänsyn till "spammet"; alla goda ting är tre brukar man ju säga ;)
  • Zack
    riversnroads skrev 2015-06-19 21:02:12 följande:
    Tack snälla. Ja, jag bjuder på ett ansikte idag tyckte jag kunde vara så pass generös en regnig dag som denna. Kanske kan bju tillbaka, vem vet? :)
    Ja det är väl inte mer än rimligt ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-19 21:54:25 följande:
    Fin du är zacken smile1.gif  
    Äsch, du då ;)

Glad midsommar på dig Pillan. Glöm inte att lägga sju blommor under kudden inatt ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-19 22:07:01 följande:
    Behöver jag ju inte, har ju hittat min soulmate smile5.gif  
    Tack detsamma 
    Om jag gör detsamma så kanske vi möts i drömmarna inatt...tänk vilket möte det skulle bli ;)
Svar på tråden Helkroppstråden