• Wally

Helkroppstråden

Godmorgon!

Fredag!!!

• Påven Johanna

Här paraderar de nakna männen förbi för inspektion, ser jag. Ja, jag tar mig förstås genast an uppgiften.

• Grandios
    Påven Johanna skrev 2015-02-06 07:40:46 följande:

Här paraderar de nakna männen förbi för inspektion, ser jag. Ja, jag tar mig förstås genast an uppgiften.

Komsi komsi
  • Pillare
    Påven Johanna skrev 2015-02-06 07:40:46 följande:

"Yes, no, no, no, no, yes, no, no, no, YES.."
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2015-02-05 13:29:43 följande:

Inspireras, i dag, av de manliga postarna här i helkroppstråden...och bjuder på en lite annan sida av Celine Flört
    Aaaah...Gumman, du är precis så mjuk och len och....gudomligt underbar som du ser ut.
    Jag dör fan......passionate

Å din skönhet, gud alltså....jag.....nää, jag kan inte hitta ord. Det finns ingen jordisk möjlighet !!!

Pussblowkissdin Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Celines Essence
    Borkason skrev 2015-02-05 19:43:28 följande:

Känner mig nöjd

Nöjd ska du vara Vackert
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Jon the papa skrev 2015-02-05 23:05:19 följande:

Nu väntar en på att mobilen ska ladda klart så man kan hoppa in i duschen ;) 

Men en eller tre bilder som ska användas som "för till efter" om några månader kan bjus på så länge hehe. 

Haha så får ni ha överseende med "något spännbög detaljen XD " 

Snyggt!..och riktigt charmigt leende du har
  • Celines Essence
    Grandios skrev 2015-02-06 05:57:24 följande:

Morgon

läckert
  • Celines Essence
    Wally skrev 2015-02-06 06:22:09 följande:

Godmorgon!

Fredag!!!

Vet inte om man brukar säga "snygga former" till män, men det är så jag tänker . Jag tycker det är fint när midjan framträder även på män, på ett manligt sätt, som på dig
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2015-02-06 08:39:13 följande:

Aaaah...Gumman, du är precis så mjuk och len och....gudomligt underbar som du ser ut.

Jag dör fan......

Å din skönhet, gud alltså....jag.....nää, jag kan inte hitta ord. Det finns ingen jordisk möjlighet !!!

Pussdin Anton

De ord du hittar (och smilisar) är alltid så kärleksfulla Tack min kärlek <3<3<3