• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Clownensglädje skrev 2013-04-13 22:25:49 följande:
    Det var inte mycket slimmade tjejer här ...
    Kanske inte, men det vimlar av vackra kvinnor.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-13 23:13:44 följande:
    *bild ska det stå...
    Men "Trycker" var rätt? Har du blandat Tequila i vaniljglassen?
  • Vanilla ice queen

Anonym: Klart jag har! Är ju 30+ och singel så vad mer finns det att höra än att supa i sin ensamhet och hetsäta glass?!!

• Anton Chigurh
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-13 22:33:57 följande:
    Trycker att Fredrik ska lägga ut bil också
    Jag håller med dig, Vanilla, och du ser då slimmad ut, så va fan gnäller han för !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Jonzonto
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-13 23:24:25 följande:
    Anonym: Klart jag har! Är ju 30+ och singel så vad mer finns det att höra än att supa i sin ensamhet och hetsäta glass?!!
    Mmmm... Hetsäta glass! >_<
    Fasen, blev man ju sugen på glass jö!
  • Anton Chigurh
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-13 23:24:25 följande:
    Mmm, jag som gjorde egen glass i kväll, Vanilla, eget recept å allt. Ungefär såhär :

På 7,5 dl vispgrädde, 4 äggulor, 100 gram Marabou Digistive choklad (hackad förstås), 1 dl socker, fröna från en äkta vaniljstång. Sen kokade, vispade...å kokade igen, lite om vartannat sådär, kylde ner möget, sen körde jag hela helvetet i glassberedaren, en Krüps, frös ner det en liten stund till, för säkerhets skull.  

Gissa om det blev en god glass !!! 
Svar på tråden Helkroppstråden