• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 13:45:00 följande:

Trevlig lördag på er finingar!

Förbaskat vackert kort det översta, tycker verkligen att det var konstnärligt och härligt välkomnande att kolla på. Läpparna ja dom gillas otroligt...
  • Borkason
    Pentra skrev 2015-02-07 14:09:47 följande:

Jag är också nöjd med utsikten! :-P Nice! ... /Pentra
    Tack snygging ;)
  • Borkason
    Anonym (UUU) skrev 2015-02-07 12:14:56 följande:
    Oj, vad sexigt. Även vi män gillar.
    Anonym (hmmmn) skrev 2015-02-07 12:23:46 följande:
    Älskar kompositionen, bra jobbat! Fin kropp också :)
    Tack ska ni ha! :)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 13:06:37 följande:
    Jag förstår att du blev nöjd, vad finns det att vara missnöjd över liksom?

Små detaljer som stör amatörfotografen, hehe... men tack för uppskattningen! :)

• Borkason
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-07 13:01:17 följande:

Tycker om rosa (som ni kanske har märkt?) Drömmer

Sexig :) Tänk om kameran hade varit vinklad liiite mer neråt... :P
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-07 14:40:47 följande:

Förbaskat vackert kort det översta, tycker verkligen att det var konstnärligt och härligt välkomnande att kolla på. Läpparna ja dom gillas otroligt...

Tack så mycket fina du!

En bild behöver ju inte alltid vara avklädd för att vara sensuell, och med tanke på dina ord, lyckades jag med det jag ville uppnå på första bilden
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-02-07 14:43:42 följande:

Tack ska ni ha! :)Små detaljer som stör amatörfotografen, hehe... men tack för uppskattningen! :)

Detaljer hit och dit, eftersom huvudmotivet i bilden är så bra kommer du liksom undan med detaljerna..
  • Jon the papa

Du är riktigt duktig på att få fram något speciellt i dina bilder, en jag vet inte ,  "känsla" typ :) Jättefint verkligen!

Keep up the good work :D 

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 14:51:36 följande:

Tack så mycket fina du!

En bild behöver ju inte alltid vara avklädd för att vara sensuell, och med tanke på dina ord, lyckades jag med det jag ville uppnå på första bilden

Vill nog sträcka mig till att den sällan behöver vara avkläddt för att vara sensuellt, naket kan vara vackert det med men då blir bilden oftast mer laddad av en sexuell underton och då blir fokus mer att handla om det sexuella än motivet. Så ja du lyckades verkligen med bilden, hoppas du kommer med fler i samma anda för sådant här får tråden att lyfta sig ur porrträsket den har sunkat ner sig i mellan varven, har dock blivit bättre på den biten men nu blev det absolut ännu bättre tack vare dig. Så tack själv.
  • straight arrow

Åh, härliga bilder!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-07 15:03:21 följande:

Du är riktigt duktig på att få fram något speciellt i dina bilder, en jag vet inte ,  "känsla" typ :) Jättefint verkligen!

Keep up the good work :D 

Tack så mycket, härligt att bilderna blir uppskattade. Och med så härlig respons kommer det absolut komma fler bilder.

Hoppas du hade en toppen kväll i Trollhättan igår förresten!