• Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Coccos skrev 2015-02-12 13:50:29 följande:
    Åååh sunny day B-)

Är nog normalt lite av en nöt men nu är jag alldeles Coccos i huvudet. Nog är det sol allt, börjar fan få vårkänslor.
  • straight arrow
    Pentra skrev 2015-02-12 14:09:42 följande:

Fick för mig att leka lite snabbt med kameran innan jag kröp in mellan lakanen igår kväll. Med denna bilden så önskar jag er en trevlig fredagsafton... ...

/Pentra

Vackert, Pentra!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Coku

Fick för mig att leka lite snabbt med kameran innan jag kröp in mellan lakanen igår kväll. Med denna bilden så önskar jag er en trevlig fredagsafton... ...

/Pentra

så underbart vackert o sensuellt
  • Anonym (ful som stryk)

/Pentra

Har du fredag redan?
  • Pentra
    Anonym (ful som stryk) skrev 2015-02-12 15:40:14 följande:
    Har du fredag redan?

Ja, nu så har jag det. Men imorgon, fredag, så har jag nog väldigt liten möjlighet att ladda upp en bild...så det fick bli en i förväg... /Pentra
  • Anonym (ful som stryk)
    Pentra skrev 2015-02-12 15:48:32 följande:

Ja, nu så har jag det. Men imorgon, fredag, så har jag nog väldigt liten möjlighet att ladda upp en bild...så det fick bli en i förväg... /Pentra
    Snällt av dig!
  • Pillare

/Pentra

fin vy, Pentra.
  • Grandios

/Pentra

Wow - smoking
  • Beverly Marsh
    Celines Essence skrev 2015-02-05 13:29:43 följande:
    Inspireras, i dag, av de manliga postarna här i helkroppstråden...och bjuder på en lite annan sida av Celine Flört

Snygging! Flört