Jag är så trött hela tiden och har ont i huvudet nästa varje dag...
Jag har sedan början av hösten mått dåligt, känt mig avtrubbad och framförallt väldigt trött. Är gift, har ett ansvarsfullt jobb och två små barn. Det har varit en jobbig tid både privat och på jobbet, vilket påverkat mig väldigt mycket. När jag blir stressad reagerar jag med att bli sjukligt trött och så får jag spänningshuvudvärk. Huvudvärken kommer nästan dagligen som ett brev på posten. Jag har vant mig vid det men det är jobbigt att hämta trötta barn på dagis och fritids när man alltid är så himla trött. Oftast lider jag mig bara igenom det, men nu den senaste tiden har jag då och då tagit Ipren, tycker det hjälper lite.
Har dessutom nyligen haft ett par helevetsjobbiga förkylningar med hosta och ätit Kåvepenin mot öroninflammation för cirka två månader sedan. Nu tycker jag att jag hamnat i en ond cirkel med min trötthet. Det stressar mig också att alltid ha så mycket huvudvärk! Hur mycket är "normalt"? Vad kan man göra åt det?
Är det någon som känner igen dig och har några tips att ge mig? Känner mig så himla gnällig hemma och min man börjar ledsna på att jag alltid är så trött. Allt jag vill är att få sova. Jag lägger mig oftast samtidigt som barnen, visst fattar jag att det inte är helt normalt men jag orkar inte bryta den här onda cirkeln som uppstått. Jag skulle vilja vara piggare, orka träna och göra lite roliga saker för min egen skull.
Hjäääälp!