Inlägg från: bastardized |Visa alla inlägg
  • bastardized

Fira jul Själv med barnet, ensamt i år med

Nu har jag inga ekonomiska trångmål alls men för mig vore det en dröm att få fira julen enbart tillsammans med min son,skilda världar. 

Hoppas nu ni får en riktigt härlig jul trots allt! 

• bastardized
    Michaela skrev 2012-12-22 00:13:50 följande:
    Vad menar du? är ni inte tillsammans i jul?
    Nej det är vi inte då jag och sonens mor har gått skilda vägar sedan länge.
    Även om julafton säkerligen kommer att bli trevlig så finns den där klumpen i magen hela tiden och det dåliga samvetet ska vi inte tala om. Men det är så det är så det är bara att göra det bästa av situationen.
  • bastardized
    Michaela skrev 2012-12-22 00:32:56 följande:
    Jag hade gått i bitar om det var min situation.. Jag förstår dig men kan du inte spendera tid med din son ändå? Är det omöjligt? har du pratat med ditt ex om det?

Jag träffar honom ganska mycket ändå men storhelger vill hon ha honom hos sig då de ofta reser utomlands till deras sommarhus. Jo visst har jag pratat med henne om detta men iom att det var jag som gjorde slut får jag finna mig i konsekvenserna och jag orkar inte ta strid då hon är väldigt vass.

Nu var det inte meningen att lasta din tråd med mina bekymmer så jag ber om att få önska en riktigt god jul! 
  • bastardized
    Michaela skrev 2012-12-22 00:48:36 följande:
    Äsch du lastar ingen, bara dig själv... Orkar inte ta strid? Naww.. Det är jul... inga strider får utövas... bara kärlek. Ring och snacka med henne... utav kärlek till din son. Vass kan hon vara alla andra 364 dagar om året. 
    Kram på dig 
    {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Fira jul Själv med barnet, ensamt i år med