Inlägg från: SIN74 |Visa alla inlägg
  • SIN74

Inlärningssvårigheter. Behöver hjälp!!!!!

Jag gjorde nyligen en utredning på en elev angående dyslexi för att utesluta detta och bekräfta arbetsminnsesträning.
    Vad är det för skola som inte tar tag i att kolla vad svårigheterna beror på?
    Skicka hem en massa uppgifter sominte hunnits i skolan?
    Jag och specialpedagogen ser till att våra dyslektiker får den träning av speciella saker i skolan så att det bara är de vanliga anpassade läxorna plus extra lästräning i egenvald bok som görs hemma.
    Ni ska ej behöva sitta med detta!!
    Kontakta rektor och begär EVK nu!

• SIN74
    Elin 885 skrev 2012-12-19 19:00:46 följande:
    hahaha,
    tror du på riktigt att de flesta skolor tar sina ansvar när det gäller sånt.
    oj jösses, vänta jag måste garva klart först.....eh nääää det är enormt få skolor som gör det.

Tack för att du hånar mig!! Jag hoppas verkligen att det är undantagsfall man beter sig så tråkigt som skolan där TS barn går på!
  • SIN74

Jag kan bara beklaga att ni inte fått den hjälp ni har rätt till. Jag blir förbannad när jag hör sådant.
    Blir dock ledsen över att bli hånad för att jag vill tro på att vi är bättre än så i vår land!

• SIN74
    Elin 885 skrev 2012-12-19 19:24:00 följande:
    det var inte min mening att håna dig...på riktigt, men det ÄR så illa i vårt land.
    det är fakta.
    förjävligt...men sant.

Tack!
Svar på tråden Inlärningssvårigheter. Behöver hjälp!!!!!