• Anonym

Groupon och liknande...

Har ni någon erfarenhet av att ha köpt "deals" via såna företag?

Jag funderar på att prova och köpa någon massage, pedikyr osv. men undrar om det är så bra... Får man samma kvalitet på tjänsterna som man får när man betalar ordinarie pris?

• Svar på tråden Groupon och liknande...
  • Tittij

Jag köpte massage via Groupon en gång men det var sen omöjligt att kontakta företaget och boka en tid (gick inte att hitta telefonnummer till dem) så jag orkade inte för 195 kr och gav upp..

• läkarstudent

Jag har köpt en deal på en restaurang via dem och då var allt som vanligt, enda skillnaden var att vi betalade halva priset. Men det är säkert väldigt olika beroende på vilket företag det gäller.

Don't argue with idiots - they will drag you down to their level and then beat you with experience
  • Silverflingan

Har köpt både varor och tjänster många gånger på både Groupon och Let's Deal. Blev riktigt besviken en gång (ett uruselt flyttstäd) men de andra gångerna har jag varit väldigt nöjd. Väl värt pengarna, och samma kvalitet som om man betalat fullt pris.

• Jordubbenröd

Har köpt deals på groupon ett antal gånger eftersom jag bor i Stockholm och dom flesta dealsen gäller just här. Massage, resa, resturangbesök, spa vistelse och mycket annat. Aldrig varit något problem. :)

• Anonym

Köpte via Groupon en gång och skulle betala 249 till dem och då fick jag en check hos Lekmer på 500. Funkade väldigt bra! Men har läst vissa recensioner om folk som köpt just massage och sånt att det fungerat mindre bra. Men ibland går ju företagen i konkurs som man ska få behandlingen av och då finns det kanske inte så mycket man kan göra? Det verkar som någon sagt redan vara olika.

• Tååtan

Vi har kört både groupon och lets deal senaste 3 veckorna. Våra kunder får exakt samma behandling och varor som de som betalar fullpris!! Groupon å sådant är ju marknadsföring och syftet är ju att folk ska komma tillbaka för det är det man tjänar på.

Svar på tråden Groupon och liknande...