Varför vi gillar färgade kvinnor
Hur kommer det sig att nästan alla män dra till färgade kvinnor?
Är det nån slags naturkraft sedan urminnes tider?
Hur kommer det sig att nästan alla män dra till färgade kvinnor?
Är det nån slags naturkraft sedan urminnes tider?
Jag tycker om människor av alla färger. Det finns människor med sådan intensiv och mörk hudfärg att man bara gapar av hänförelse, och det finns de som har så ljus och delikat hy att man inte vet var man ska ta vägen. Och sen finns det allt däremellan som kan vara så oerhört vackert att man både känner beundran, avundsjuka och attraktion. :)
Jag har märkt att jag nog mest dras till...kvinnor.
Oavsett färg eller härkomst. Klart att vissa är snyggare än andra, men det är nog mest individuellt och inte på grund av färg. Iofs har jag nog haft en dragning till mörka kvinnor från typ Mellan Östern. Anses de vara färgade?
Exotiska. Det låter som om ni diskuterar på 50-talet.
Hm man kan skriva en ”blond svart kvinna”? Mest eftersom jag då har för mig att man endast talade om hårfärgen dvs. när man använde begrepp som blond eller brunett. Men spänner sig detta mellan även mellan vitt och svart? Jag anser att det kan göra det eftersom en ”svart vit kvinna” annars låter mer såsom om det vore en sebra!
Min uppfattning är också att de flesta män INTE dras till svarta/bruna kvinnor
Jag har "dejtat" en svart kvinna...sjukt snygg & sexig.....mhhh, 2009 var tider det..:P
Bruna bönor med fläsk är godast!
Sydamerikanska tjejer
Så långt ifrån sant.
Var går egentligen gränsen för positiva fördomar? Är inte problemet med fördomar just att man gör generaliseringar baserade på hudfärg och etnicitet? Om man t.ex. säger att svarta människor är gladlynta och dansanta av naturen så är man ju verkligen ute i en rasistisk gråzon men "sexiga" är tydligen ok enligt er? Det är en sak att tycka att mörk hudfärg är vacker men det måste ju fortfarande bero på hur individen ser ut i övrigt och att börja tillskriva människor egenskaper som "sexig" utifrån hudfärg är ju egentligen inget annat än gammal klassisk rasbiologi. En man kan ju omöjligt tycka att alla svarta kvinnor är vackra eller så är det verkligen enbart den svarta huden som är fetischen och det är väl i bästa fall weird.
jag gillar människor för hur de tänker och för sig ,inte pga av hur de ser ut