• TrumPappa

Varför vi gillar färgade kvinnor

Hur kommer det sig att nästan alla män dra till färgade kvinnor?
    Är det nån slags naturkraft sedan urminnes tider?

• Svar på tråden Varför vi gillar färgade kvinnor
  • autumnleaves
    TrumPappa skrev 2012-12-21 19:38:08 följande:
    Ehm, nu får vi nog backa några steg - vad menar du nu egentligen? Är det inte snarare Tvärtom?
  • autumnleaves
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 20:04:51 följande:
    Det är nog långt ifrån alla män som dras till färgade kvinnor.
    Ja jag skulle nog säga det jag också faktiskt.
  • autumnleaves
    L E O N skrev 2012-12-21 20:22:07 följande:
    Det exotiska gör mycket och det är ju lite skillnad i kroppstyper. Jag har väldigt enkel smak, gillar allt som är vackert att titta på. Varit med både mörka och asiatiska tjejer. Kan inte säga att jag dras mer till något allt jag fastnat för har varit bra
    Sund inställning/attityd/personlighet. :) 

• autumnleaves

Jag tycker om människor av alla färger. Det finns människor med sådan intensiv och mörk hudfärg att man bara gapar av hänförelse, och det finns de som har så ljus och delikat hy att man inte vet var man ska ta vägen. Och sen finns det allt däremellan som kan vara så oerhört vackert att man både känner beundran, avundsjuka och attraktion. :)

• You Know

Jag har märkt att jag nog mest dras till...kvinnor. Glad

Oavsett färg eller härkomst. Klart att vissa är snyggare än andra, men det är nog mest individuellt och inte på grund av färg. Iofs har jag nog haft en dragning till mörka kvinnor från typ Mellan Östern. Anses de vara färgade?

• Anonym (LEON)
    Anonym (Indiska) skrev 2012-12-22 10:24:50 följande:
    Jag är adopterad från Indien och jag har bara varit tillsammans med svenska män, och de flesta tycker att det är exotiskt och spännande med en Indisk tjej....
    Gudomligt vackert!
  • Anonym (Hunter)
    You Know skrev 2012-12-22 11:48:29 följande:
    Jag har märkt att jag nog mest dras till...kvinnor. Glad

Oavsett färg eller härkomst. Klart att vissa är snyggare än andra, men det är nog mest individuellt och inte på grund av färg. Iofs har jag nog haft en dragning till mörka kvinnor från typ Mellan Östern. Anses de vara färgade?
    nej tydligen så räknas vi inte som det :)
  • Anonym

Hm man kan skriva en ”blond svart kvinna”? Mest eftersom jag då har för mig att man endast talade om hårfärgen dvs. när man använde begrepp som blond eller brunett. Men spänner sig detta mellan även mellan vitt och svart? Jag anser att det kan göra det eftersom en ”svart vit kvinna” annars låter mer såsom om det vore en sebra!  

• MasterDom
    TrumPappa skrev 2012-12-21 19:38:08 följande:
    Jag dras inte det minsta till färgade kvinnor.
  • Anonym (Hunter)

Min uppfattning är också att de flesta män INTE dras till svarta/bruna kvinnor

• The Riddler

Jag har "dejtat" en svart kvinna...sjukt snygg & sexig.....mhhh, 2009 var tider det..:P

Everything I tell you is a lie, including this.
  • autumnleaves
    Anonym (Hunter) skrev 2012-12-22 17:10:14 följande:
    Min uppfattning är också att de flesta män INTE dras till svarta/bruna kvinnor
    Ja så tycker jag det verkar. Eller åtminstone svarta/bruna kvinnor med vissa typer av utseenden. 
  • Anonym

Bruna bönor med fläsk är godast!

• Anonym (Tahandomsig)
    Anonym skrev 2012-12-22 18:37:02 följande:
    Bruna bönor med fläsk är godast!

Haha själv är jag ett vitt revbensspjäll :p
  • Vicomte de Valmont

Var går egentligen gränsen för positiva fördomar? Är inte problemet med fördomar just att man gör generaliseringar baserade på hudfärg och etnicitet? Om man t.ex. säger att svarta människor är gladlynta och dansanta av naturen så är man ju verkligen ute i en rasistisk gråzon men "sexiga" är tydligen ok enligt er? Det är en sak att tycka att mörk hudfärg är vacker men det måste ju fortfarande bero på hur individen ser ut i övrigt och att börja tillskriva människor egenskaper som "sexig" utifrån hudfärg är ju egentligen inget annat än gammal klassisk rasbiologi. En man kan ju omöjligt tycka att alla svarta kvinnor är vackra eller så är det verkligen enbart den svarta huden som är fetischen och det är väl i bästa fall weird.

Svar på tråden Varför vi gillar färgade kvinnor