• ZandraBailly

Någon i Blekinge, väntar mitt första barn,

Hejsan har  nyss flyttat till Blekinge väntar mitt första barn som väntas komma till sommaren, Lite ensamt och komma till ett helt nytt ställe utan koppling till det innan, Finns det någon i blekinge kristianstad som har eller väntar barn :) ? haha chansar på att man kanske kan lära känna nytt folk på denna sidan, / Zandra

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR :D  
  • Svar på tråden Någon i Blekinge, väntar mitt första barn,
  • linaojulia

Jag bor i blekinge. vart i blekinge bor du? .

Jag har ett barn och ett till på väg. :) 

• ZandraBailly
    linaojulia skrev 2012-12-22 22:17:23 följande:
    Jag bor i blekinge. vart i blekinge bor du? .

Jag har ett barn och ett till på väg. :) 
    Jag bor i svängsta precis utanför Karlshamn ohh vad roligt :) när är bebisen beräknad?  självdå var bor du? 
  • sariiis89

Hej :) En till i Blekinge.. Ha två barn o väntar mitt tredje som e beräknat t 2 mars :)

Bor förresten i Bräkne-hoby, mellan Ronneby o Karlshamn :)

• ZandraBailly
    sariiis89 skrev 2012-12-23 16:55:09 följande:
    Hej :) En till i Blekinge.. Ha två barn o väntar mitt tredje som e beräknat t 2 mars :)

Bor förresten i Bräkne-hoby, mellan Ronneby o Karlshamn :)
    Vad roligt då bor vi igentligen inte så långt ifrån varandra, Grattis då vet du om de e pojke eller flicka :) ? 
  • sariiis89

Nej inte speciellt långt :)

Ha ingen aning faktiskt :) Ha en pojk o en flicka redan o gissade fel båda gångerna så kan inte riktigt gå på känslan heller ;)

Själv då? Ha ni tatt reda på könet? :)

• ZandraBailly

Ahha okej en av var de va jue bra, Nej är bara i 9e veckan men hoppas på en pojke haha :) 

• ZandraBailly

Ja han vill inte men jag kommer göra det endå, haha lixom helt tråkigt med gula & vita kläder, annars blir allt helt en färgat, Vill ha färg på bebisen haha, och man vill väl endå börja i tid med att förbereda så bebisen har vad den behöver när den kommer, tog du reda på könet eller du lät det vara en överraskning ? :)

Svar på tråden Någon i Blekinge, väntar mitt första barn,