• Anonym (Pilsk­)
    Äldre 23 Dec 03:03
    6774 visningar
    24 svar
    24
    6774

    Ernst Kirchsteiger

    Han är så grov och manlig, mystisk men ger sken av att vara världens mest ärliga och så det där snygga utseendet och den långa längden. Han verkar så förstående och mänsklig att jag bara vill ha honom ännu mer.

    Det är säkert många som känner så för honom så här kan vi hylla honom berätta gärna varför ni tycker så mycket om honom får jag kan knappt hålla tyst om det här längre... Blir tårögd av att vara såhär sugen på honom. 

  • Svar på tråden Ernst Kirchsteiger
  • Äldre 23 Dec 07:17
    #1

    Manlig? Syr brödvärmare av gamla kökshanddukar och stöper ljus. Tycker han är feminim i sättet

  • Justus
    Äldre 23 Dec 08:04
    #2

    Haha! Underbar tråd! Antagligen är det med Ernst som med Micke Persbrandt. Han delar Sveriges kvinnor i två delar, där den ena älskar honom och den andra tycker att han är ett slemmigt äckel!

  • Äldre 23 Dec 08:11
    #3

    Slemmigt äckel är väl att ta i (iaf om Ernst, Persbrandt stämmer det på).

    Han är som en mysfarbror tycker jag. Att vilja ligga med han är som att vilja ligga med sin morfar eller jultomten

  • Äldre 23 Dec 08:14
    #4

    Blä blä blääääääääää

  • Äldre 23 Dec 08:20
    #5

    Jag läste en rubrik i en tidning. Det stod: "Ernst osar sex" Jag tycker det var himla roligt och rubriken gjorde att jag förstod att många kvinnor tycker det. Men jag ser inget av sex hos honom. Han ser bra ut, men....nej, han är inte sexig, enligt mitt tycke.

  • Justus
    Äldre 23 Dec 08:50
    #6

    Jag tycker det är bra att vi alla har olika preferenser, för då finns det en chans att det finns nån för var och en. Men jag har kvinnor i min bekantskapskrets som får kalla kårar av obehag längs ryggraden av Ernst, så visst finns det de som tycker riktigt illa om honom också!

  • Anna Paulit­a
    Äldre 23 Dec 09:03
    #7

    Inte min typ alls....

  • Äldre 23 Dec 09:07
    #8

    Jag gillar Ernst för att han är så entusiastisk och blir så till sej över dom fina råvarorna, de vackra blommorna och grejerna han gör. Det är attraktivt hos alla människor, både kvinnor och män.

  • Anonym (Pilsk­) Trådstartaren
    Äldre 24 Dec 00:37
    #9

    Hahaha vad roliga ni är men någon del av mig älskar honom. Det finns ett litet barn inom honom som gör honom "omanlig" men annars är han väldigt namnlig rent fysisk han är sällskaplig också! han har många bra egenskaper, förstår inte hur man kan få "kalla kårar" av honom hahahah

  • Äldre 24 Dec 00:40
    #10
    Anonym (Pilsk) skrev 2012-12-24 00:37:10 följande:
    Hahaha vad roliga ni är men någon del av mig älskar honom. Det finns ett litet barn inom honom som gör honom "omanlig" men annars är han väldigt namnlig rent fysisk han är sällskaplig också! han har många bra egenskaper, förstår inte hur man kan få "kalla kårar" av honom hahahah
    Stackars dig att behöva vara så kåt nu på julnatten. Skäms
Svar på tråden Ernst Kirchsteiger