Ser inget problem med serien alls, och håller med om att den verkar kul, söt och färgglad. Jag gillar anime och även ecchi. Det är tecknat och de flesta som ser det sitter troligtvis inte och runkar till det, för det finns det vanlig porr eller hentai till.
Känns ju lite töntigt att sitta och runka till figurer med kläderna på när man kan göra det till personer utan kläderna, men alla har ju iofs olika smak.
Jag tror man ser serien för att det är romantik/skolliv, drama eller humor, det är en rolig och bra serie helt enkelt, jag tror inte kan tittar för troskanter osv.
Förstår inte riktigt åldersproblemet, för det första så tänder man ju inte på dem...och om man gör det så är det mest på tuttarna och asset, inte att de är unga. Sen är man ju rätt ung själv så att tända på en 17 åring är ju inte konstigt överhuvudtaget.
Sen för guds skull det är fantasy, tecknat det är påhittat, i anime finns det 100-åringar som ser ut som 17 åringar, gör det de okej? Sen kategoriserar jag knappast detta som porr, ecchi är inte mjukporr det är endast en serie med sexuella skämt/anspelningar för skojs skull.