• Anonym (snuskjapan)

Vad anser ni om japansk, animerad mjukporr?

Att Japan har en egendomlig porrkultur vet väl de flesta (det är ett av de länder som producerar mest porr i hela världen, samtidigt är det förbjudet att visa könshår i porrfilmer så allting är censurerat).

Men vad är liksom detta:

Ska man skratta, runka eller gråta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad anser ni om japansk, animerad mjukporr?
  • Anonym (snuskjapan)
    Anonym skrev 2012-12-24 17:07:32 följande:
    Det tycker jag inte, jag tycker att de framställs som rätt typiska unga japanska 18-22åringar. De är ofta rätt barnsliga både till sättet och utseendet.
    Men de är inte 18-22 år. De är 15-18 år. Och hela serien baseras på skolan de går i.
  • Anonym
    Anonym (snuskjapan) skrev 2012-12-24 17:10:42 följande:
    Men de är inte 18-22 år. De är 15-18 år. Och hela serien baseras på skolan de går i.
    Det vet jag inget om, men tycker inte att det är så upprörande. Det är fortfarande bara tecknade figurer. Och de finns ju gott om västerländska filmer och serier med sexiga 16åringar så.
  • Anonym (snuskjapan)
    Anonym skrev 2012-12-24 17:12:12 följande:
    Det vet jag inget om, men tycker inte att det är så upprörande. Det är fortfarande bara tecknade figurer. Och de finns ju gott om västerländska filmer och serier med sexiga 16åringar så.
    Så du tycker en 16-åring kan vara sexig? Hur gammal är du?
  • Anonym
    Anonym (snuskjapan) skrev 2012-12-24 17:13:47 följande:
    Så du tycker en 16-åring kan vara sexig? Hur gammal är du?
    Melissa Joan Hart ansågs vara sexiga och var sexig enligt mig när hon spelade in serien Sabrina - tonårshäxan. Då var hon över 20 men spelade en 16årig tjej. Tänder man på barn då om man anser att hon var sexig i den serien?
  • Rakad Apa

Hentai <3

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa

Hentai <3

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (snöflingan)

Fanns nåt japanskt henati baserat dataspel på 90 talet... Vad månne det hette nu igen? Någonting med Love i....?!
    Haha...  nej hentai är ingenting för mig annars.

• Anonym (Inget av det)

Kassa alternativ.

Jag tycker att det är trevligt. Hett och sött på samma gång. 

• Anonym
    Anonym (Inget av det) skrev 2012-12-24 21:39:03 följande:
    Kassa alternativ.

Jag tycker att det är trevligt. Hett och sött på samma gång. 
    Ja det som ts länkar till är inte något jag kallar porr, det är inte mer porr än t ex american pie filmerna. Så att kalla det sexigt är fel.
    Men det finns riktigt bra och sexiga animerade filmer. Inte just för att det är tecknat sex utan för att handlingen ofta är väldigt sexig.
  • Ernst Hugo

Bättre med teknad japansk hårdporr

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (snuskjapan)
    Anonym skrev 2012-12-24 21:51:08 följande:
    Ja det som ts länkar till är inte något jag kallar porr, det är inte mer porr än t ex american pie filmerna. Så att kalla det sexigt är fel.
    Men det finns riktigt bra och sexiga animerade filmer. Inte just för att det är tecknat sex utan för att handlingen ofta är väldigt sexig.
    Mjukporr skrev jag faktiskt.
  • Anonym
    Anonym (snuskjapan) skrev 2012-12-24 22:18:00 följande:
    Mjukporr skrev jag faktiskt.
    Då är american pie mjukporr också.
  • Anonym (snuskjapan)
    Anonym skrev 2012-12-24 22:19:10 följande:
    Då är american pie mjukporr också.
    Ja. Och många andra "ungdomsfilmer".
  • Neko

Har inte kollat på länken så kommenterar fenomenet som helhet. Det finns vissa grejer jag gillar med det och visa grejer jag ogillar, fast jag föredrar ju när det handlar om två killar. Det är ofta mycket känsla, mycket angst och drama vilket jag gillar, men så är de oftast olika stora/långa och den längre är oftast mer dominant, vilket jag ogillar.

• Anton Chigurh

Runkar du till detta....då har du problem. Helt klart.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Kent)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-24 21:55:39 följande:
    Bättre med teknad japansk hårdporr
    Länk?
  • Apopan

Japanerna är speciella, helt klart. Samtidigt så tycker jag att det vore utomordentligt om alla tände på tecknad porr, tror nog det skulle vara positivt med tanke på hur många verkliga människor som inte vill - eller mår bra av att vara runkobjekt. Mer hentai till folket, helt enkelt ^^ (nu tycker jag iofs exempelvideon inte var mycket till porr, men ändå)

• Thaleya1

Ser inget problem med serien alls, och håller med om att den verkar kul, söt och färgglad. Jag gillar anime och även ecchi. Det är tecknat och de flesta som ser det sitter troligtvis inte och runkar till det, för det finns det vanlig porr eller hentai till.

Känns ju lite töntigt att sitta och runka till figurer med kläderna på när man kan göra det till personer utan kläderna, men alla har ju iofs olika smak.

Jag tror man ser serien för att det är romantik/skolliv, drama eller humor, det är en rolig och bra serie helt enkelt, jag tror inte kan tittar för troskanter osv.

Förstår inte riktigt åldersproblemet, för det första så tänder man ju inte på dem...och om man gör det så är det mest på tuttarna och asset, inte att de är unga. Sen är man ju rätt ung själv så att tända på en 17 åring är ju inte konstigt överhuvudtaget.

Sen för guds skull det är fantasy, tecknat det är påhittat, i anime finns det 100-åringar som ser ut som 17 åringar, gör det de okej? Sen kategoriserar jag knappast detta som porr, ecchi är inte mjukporr det är endast en serie med sexuella skämt/anspelningar för skojs skull.

Svar på tråden Vad anser ni om japansk, animerad mjukporr?