• annniel

Är detta ok? Kan knappt andas!

Här var det fullt med crazy!

Otroligt att folk på riktigt verkar tycka att ts är ute och cyklar och att hon skall ha hela apoteket med sig när hon reser till SIN EGEN FAMILJ!!!!

Man kan faktiskt förvänta sig att ens egen syster inte tar med sig en katt när man är allergisk. Tar man med sig sin hund till någon som är hundrädd?? Varför inte baka in lite mjöl i tårtan och servera den till ens glutenintoleranta farmor? Jo för att man inte är dum i huvudet såklart! Man måste faktiskt använda hjärnan även under julhelgen. 

• annniel
    Anonym skrev 2012-12-27 05:31:24 följande:
    Finns det en enda person här som skrivit att systern hade rätt och att ts borde ha stannat hemma? MEN, enligt mig är det rent idioti att inte ta med allergimedicin om man är så pass allergisk som ts beskriver. Hennes familj är väl inte dom enda som kan utlösa hennes allergi :/ Samhället är fullt av allergener. Själv kan jag inte ens gå in i en butik som säljer skinn och päls. Gör jag ändå det får jag ju skylla mig själv om jag blir sjuk och struntat att ha med mig medicin. Jag kan tycka att de kan förbjuda försäljning av skinn och päls eftersom det knappast är nödvändiga produkter, men nu fungerar inte livet så att allt är anpassat till mig.

Att du hatar katter och anser att de kan bo i garage är väl ändå ot här :( Det är inte djurs fel att man är allergisk. 

Nu är ju inte det relevant för fem öre eller hur? Det var ju ts syster som orsakade detta. Man ska kunna lita på att ens nära och  kära inte försöker göra en sjuk. 
  • annniel
    Anonym skrev 2012-12-27 14:36:51 följande:
    Hur mycket vi på FL än hatar och idiotförklarar systern, så finns allergin kvar, eller? Eller menar du att tråden ska handla om att ts aldrig mer ska se åt sin familj, för de "gör henne sjuk"? Kanske får man vara glad att man har en familj, även om de inte alltid agerar exemplariskt..Allergin finns där, antagligen är ts allergisk mot även andra saker (som inte har med hennes familj att göra) och det finns hjälp att få som ganska många här nu försökt förklara. 
    Är fortfarande inte relevant. Tråden handlar om ts och hennes syster som MED FLIT tar med sig sin katt till ett ställe där hon VET att hennes svårt allergiska syster skall sova. Det är ju det som ts är upprörd över....och med all rätt. 

Hon hade kunnat tagit med sig 100 mediciner, det är fortfarande lika överdjävligt och idiotiskt av syrran.  Tror inte ts är i behov av råd ang vad hon skall ha för mediciner eller hur mycket hon skall ha med och när osv, det är väl iså fall råd om hur man tacklar en sådan knäpp människa som bara är ute efter att förstöra. 
Svar på tråden Är detta ok? Kan knappt andas!